Endnu en update +3D scanning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. oktober 2014

Babydrøm

FullOfHope skriver:

Lige et lille pip fra mig 

89 dage tilbage 

Der er gået 5 uger siden vi ramte sidste mulighed for abort, som vi valgte at sige nej til.

Siden er tiden gået hurtig. Lillebror viser ingen tegn og- eller skade efter væsken og lægerne vurderede hans chancer for at komme rask ud til 80%.

Siden har vi været til 3D/4D scanning hvor vi havde min mor og lillebrors storebror ( &nbsp med. En scanning jeg var MEGET nervøs for, da vores familier stadig intet ved om at lillebror har været syg!

Scanningsdamen sagde intet om væske eller noget som helst, og lillebror vokser perfekt. Så det var enormt lettende. Han følger alle kurver rigtig flot og sparker derud ad!

Jeg er meget meget stolt  

Men også skræmt fra vid og sans. Balancen er enormt svær at finde og dagene hvor jeg er bange for at miste ham eller at han kommer syg ud, er desværre flest. 

Vi skal til kontrol-scanning i Skejby i morgen, onsdag - 27+3. Som sædvanligt er jeg nervøs, men glæder mig også rigtig meget.
På torsdag skal jeg til første jordemoderkonsultation.

Skønne billeder

og håber at alt går godt, held og lykke 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. oktober 2014

FrkRaarup

Chevro skriver:

Men første jm kontrol er godt nok sent! :O Men er det pga tvivl om abort eller at han kunne være syg? :/

Jeg var i sidste uge, er lige ramt 17+0 idag.. 

Blev rådet til at aflyse førdte jdmtid, da det ikke så ud til at lillebror ville overleve og der derfor ingen grund var til at jeg mødte op. Ligeledes har jeg heller ikke været til en eneste lægetid endnu. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.