endnu en ommer :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

553 visninger
9 svar
0 synes godt om
14. oktober 2014

Anonym trådstarter

Ja så kom mens i nat, vågnede med sindssyge mens smerter. Så endte med en cyklus på 40 dage. Hvorfor er det så svært vi har haft sex hver anden dag vi har umuligt kunne ramme forbi, hvorfor vil den ikke hænge ved, det gør mig så ked af det det er som et slag i maven hver gang det ikke lykkes  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. oktober 2014

Lilotte87

Har du testet positiv, eller er din cyklus lang uden forklaring? 

Er det det sidste, bør du søge læge med henblik på udredning for PCO. Så kan man styre din cyklus, så man sikre sig at du har ægløsning. 

Kram og pøj pøj 

Anmeld

14. oktober 2014

Anonym trådstarter

Lilotte87 skriver:

Har du testet positiv, eller er din cyklus lang uden forklaring? 

Er det det sidste, bør du søge læge med henblik på udredning for PCO. Så kan man styre din cyklus, så man sikre sig at du har ægløsning. 

Kram og pøj pøj 

Har ikke testet positiv, men stoppede på p piller for 4 måneder siden, så lægen vil ikke gøre noget  

Anmeld

14. oktober 2014

Mor-til-Alfred

Profilbillede for Mor-til-Alfred
Gravid

Kan anbefale zoneterapi og akupunktur mod lang cyklus- det hjalp 100% her med at få ÆL og stabil cyklus igen

Anmeld

14. oktober 2014

Anonym trådstarter

Ja gad vide om jeg overhovedet har haft ægløsning de her 3 cyklusser?  

Anmeld

14. oktober 2014

Anonym trådstarter

Ja gad vide om jeg overhovedet har haft ægløsning de her 3 cyklusser?  

Anmeld

14. oktober 2014

missehxx

Jeg har også virkelig lange cyklusser og meget korte menstruationer men blev alligevel gravid på 5 mdr så det kan godt lade sig gøre alligevel ��

Anmeld

14. oktober 2014

AnonymMor

Anonym skriver:

Har ikke testet positiv, men stoppede på p piller for 4 måneder siden, så lægen vil ikke gøre noget  

Ville blot sige at p piller godt kan sidde i kroppen op til 6 mdr efter stop og derved også give rodet cyklusser så det er ikke unormalt at der går over 6 mdr inden man er gravid hvis man har taget p piller.. Jeg selv blev først gravid 1,5 år efter jeg stoppede på p pillerne 

Anmeld

14. oktober 2014

Anonym trådstarter

missehxx skriver:

Jeg har også virkelig lange cyklusser og meget korte menstruationer men blev alligevel gravid på 5 mdr så det kan godt lade sig gøre alligevel ��

Hvornår begyndte du at teste for æl så?  Jeg har ikke testet den her måned men vi har hygget hver anden dag så vi kan ikke ha undgået æl :/

Anmeld

14. oktober 2014

Anonym trådstarter

Rinepigen skriver:

Ville blot sige at p piller godt kan sidde i kroppen op til 6 mdr efter stop og derved også give rodet cyklusser så det er ikke unormalt at der går over 6 mdr inden man er gravid hvis man har taget p piller.. Jeg selv blev først gravid 1,5 år efter jeg stoppede på p pillerne 

Ja det ved jeg godt det er bare så træls når man føler man er dækket ind hele måneden og så alligevel ikke  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.