Nogle der har erfaring med hormonbehandling?.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

654 visninger
13 svar
1 synes godt om
13. oktober 2014

vg

Er der nogle af jer der har erfaringer fra at være i hormon behandling,hvor man skal stikke sig selv?. Jeg skal måske starte med det på mandag, og kan mærke at jeg er noget nervøs for det.

Har i oplevet symptomer?.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. oktober 2014

Elgaard73

vg skriver:

Er der nogle af jer der har erfaringer fra at være i hormon behandling,hvor man skal stikke sig selv?. Jeg skal måske starte med det på mandag, og kan mærke at jeg er noget nervøs for det.

Man stikker normalt sig selv i maveskindet. Jeg er sikker på at en sygeplejerske nok skal fortælle og vise hvordan, når hun udlevere grejet til dig. Jeg syntes ikke at det gjorde ondt eller noget.

Jeg havde ikke alverden af symptomer på det. Jeg fik en smule hovedpine, men ikke noget der gjorde vanvittigt ondt. Og så var der en vældig rumlen i underlivet, som jo arbejdede på højtryk med at lave æg.

Anmeld

14. oktober 2014

A1990

Jeg har i sidste uge fået en ægløsningssprøjte, det er det eneste jeg har prøvet.. Fik min kæreste til at stikke mig, og kiggede væk, og mærkede slet ikke hvornår han stak.. Lå og ventede på det skulle stikke, men ventede forgæves, for der havde han for længst stukket nålen ind 

Nålen er meget tyndere end en almindelig sprøjtenål, og det er virkelig lidt væske som skal sprøjtes ind. 

Så hvis det er sådan en du skal tage, så skal du slet ikke være nervøs 

Anmeld

14. oktober 2014

esioul

vg skriver:

Jeg har ikke oplevet symptomer, men kender en del der har. 

Jeg er totalt nåleræd, men det overvandt jeg hurtigt

Anmeld

14. oktober 2014

esioul

vg skriver:

Kan se du er fra Arden, hvilken klinik er du tilknyttet?

Anmeld

14. oktober 2014

1234rj

vg skriver:

Jeps :-) vi var i ivf behandling 2 gange :-) du er velkommen til at spørge hvis du mangler svar på noget :-)

Anmeld

17. oktober 2014

vg

esioul skriver:

Kan se du er fra Arden, hvilken klinik er du tilknyttet?

Hej.  Undskyld det sene svar. Vi benytter klinikken på Dronninglund sygehus. Dronninglund fertilitetsklinik. Lægen lavede en henvisning dertil. Så der er lidt kørsel. Men det er jo det værd.  

Anmeld

17. oktober 2014

vg

esioul skriver:

Jeg har ikke oplevet symptomer, men kender en del der har. 

Jeg er totalt nåleræd, men det overvandt jeg hurtigt

Jeg håber heller ikke at jeg får nogle symptomer. Har også hørt flere "skræk" historier. Men nålen er vist rimelig tynd har jeg fået at vide. Jeg håber også at jeg overvinder det hurtigt. Det skulle jo også helst bare være i en periode.

Anmeld

17. oktober 2014

vg

Elgaard73 skriver:

Man stikker normalt sig selv i maveskindet. Jeg er sikker på at en sygeplejerske nok skal fortælle og vise hvordan, når hun udlevere grejet til dig. Jeg syntes ikke at det gjorde ondt eller noget.

Jeg havde ikke alverden af symptomer på det. Jeg fik en smule hovedpine, men ikke noget der gjorde vanvittigt ondt. Og så var der en vældig rumlen i underlivet, som jo arbejdede på højtryk med at lave æg.

Ja. det er nok det som hun skal vise mig. Jeg håber heller ikke at jeg får alverden symptomer på det.Men ved ikke om jeg kan stikke i mig selv. Der skal en del mod til .Men vil sige at det er godt at det findes, hvis det så selvfølgelig også lykkes at blive gravid efter.

Tak for svar.

Anmeld

17. oktober 2014

esioul

vg skriver:

Hej.  Undskyld det sene svar. Vi benytter klinikken på Dronninglund sygehus. Dronninglund fertilitetsklinik. Lægen lavede en henvisning dertil. Så der er lidt kørsel. Men det er jo det værd.  

Det er også der jeg er tilknyttet. De er super søde 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.