Hjælp til test

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

400 visninger
6 svar
1 synes godt om
13. oktober 2014

Anonym trådstarter

Har brug for hjælp til denne test, synes selv at kunne se noget som blev en anelse mere tydelig efter tid 

hvad mener i, det er ikke planlagt, men vil være velkommen hvis der skulle være et lille spir 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. oktober 2014

Wish

Anonym skriver:

Har brug for hjælp til denne test, synes selv at kunne se noget som blev en anelse mere tydelig efter tid 

hvad mener i, det er ikke planlagt, men vil være velkommen hvis der skulle være et lille spir 

Syners også den ser positiv ud 

tag igen om et par dage og se om den udvikler sig. Og forsigtigt tillykke herfra 

16+6 lille pige 

Anmeld

13. oktober 2014

Anonym trådstarter

Wish skriver:

Syners også den ser positiv ud 

tag igen om et par dage og se om den udvikler sig. Og forsigtigt tillykke herfra 

16+6 lille pige 

Tak, er bare forvirret, for burde få ægløsning nu her, ifølge min gamle cyklus, som er ret lang. har kun haft 1 menses efter fødslen, så har intet at gå efter men beregner jeg efter en normal cyklus, ville jeg være 3+4, så burde en test ven kunne vise det bedre med morgenurin ikke? Eller kan det være ægløsning den reagerer på, min ægløsningstest er negativ 

Anmeld

13. oktober 2014

Wish

Anonym skriver:

Tak, er bare forvirret, for burde få ægløsning nu her, ifølge min gamle cyklus, som er ret lang. har kun haft 1 menses efter fødslen, så har intet at gå efter men beregner jeg efter en normal cyklus, ville jeg være 3+4, så burde en test ven kunne vise det bedre med morgenurin ikke? Eller kan det være ægløsning den reagerer på, min ægløsningstest er negativ 

Tror ikke en g-test kan teste positiv op ægløsning. Har jeg aldrig prøvet. Har kun testet positiv hvis der er gevinst. 

Men jo morgenurin plejer nogle gange at virke bedst fordi så har man ikke tisset længe. Og koncentratet er større. Men nogle tester alligevel bedst om aftenen eller midt på dagen 

spændt på at hører om den er mere positiv i morgen eller i overmorgen. Altid spændende med de skide tests. 

Anmeld

13. oktober 2014

Anonym trådstarter

Wish skriver:

Tror ikke en g-test kan teste positiv op ægløsning. Har jeg aldrig prøvet. Har kun testet positiv hvis der er gevinst. 

Men jo morgenurin plejer nogle gange at virke bedst fordi så har man ikke tisset længe. Og koncentratet er større. Men nogle tester alligevel bedst om aftenen eller midt på dagen 

spændt på at hører om den er mere positiv i morgen eller i overmorgen. Altid spændende med de skide tests. 

Skal nok give en opdatering. Er der et lille liv, vil der blive 1 år imellem 

Anmeld

16. oktober 2014

MT86

Anonym skriver:

Skal nok give en opdatering. Er der et lille liv, vil der blive 1 år imellem 

Jeg har pseudotvillinger. Der er 1.år og 10.dage imellem. Det er hårdt de første 1-2 år, men derefter er det slet ikk så hårdt. Mine er idag 4 og 3. De har så stor glæde af hinanden! Og vi planlægger en til! For mig ser den også positiv ud!

Anmeld

16. oktober 2014

WilliamDSTN

Anonym skriver:

Kan godt se en svag streg

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.