Spiral og sex lyst

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14.197 visninger
11 svar
0 synes godt om
13. oktober 2014

Anonym trådstarter

Så er vi endelig enig om at starte projekt baby nr 2 herhjemme, og vi glæder os rigtig meget. 

jeg har en hormon spiral som jeg har haft de sidste to år, den skal selvfølgelig fjernes om en uge. Er der nogen af jer der har opvejet at jeres sexlyst er kommet efter den er blevet fjernet.?

Siden jeg fik sat den op har min sexlyst været minimal, så håber på at den kommer når jeg får den ud.

gør det ondt at få den ud? Og hvad med blødning efter, er den meget kraftig?

undskyld alle spørgsmålene god aften til jer alle��

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. oktober 2014

MT86

Så er vi endelig enig om at starte projekt baby nr 2 herhjemme, og vi glæder os rigtig meget. 

jeg har en hormon spiral som jeg har haft de sidste to år, den skal selvfølgelig fjernes om en uge. Er der nogen af jer der har opvejet at jeres sexlyst er kommet efter den er blevet fjernet.?

Siden jeg fik sat den op har min sexlyst været minimal, så håber på at den kommer når jeg får den ud.

gør det ondt at få den ud? Og hvad med blødning efter, er den meget kraftig?

undskyld alle spørgsmålene god aften til jer alle��

Jeg har fået taget min ud! Havde også minimal lyst. Gjorde det stort set kun af pligt! Min lyst er kommet tilbage! 

Det gør ikke ondt at få den ud! Jeg fik nærmest et chok da lægen sagde nu den ude!

pøj pøj med det hele!

Jeg har ikke haft blødning endnu, så det kan jeg ikke svarer på! Havde blødning inden udtagelsen, som jeg skulle tage som mens! Så vi skulle bare gå igang... Og nu venter jeg bare på test dag. Har kvalme osv men tror desværre bare at det er psykisk!

Anmeld

16. oktober 2014

lineog4

Kan kun melde ind om det at få den ud for har fået taget en kobber spiral ud og så sat en hormon op i samme snuptag. Og nej syntes ikke det gjorde ondt.

Men er lidt nysgerrig med det med sexlyst og hormonspiral - er det noget mange oplever (får lige pludselig en forklaringsramme), har I haft andre "bivirkninger"? Jeg har en fornemmelse af jeg bare slet ikke kan tabe mig efter spiralen er sat op, ja faktisk tager jeg bare på næsten ligegyldigt hvad jeg gør.

Anmeld

16. oktober 2014

MT86

lineog4 skriver:

Kan kun melde ind om det at få den ud for har fået taget en kobber spiral ud og så sat en hormon op i samme snuptag. Og nej syntes ikke det gjorde ondt.

Men er lidt nysgerrig med det med sexlyst og hormonspiral - er det noget mange oplever (får lige pludselig en forklaringsramme), har I haft andre "bivirkninger"? Jeg har en fornemmelse af jeg bare slet ikke kan tabe mig efter spiralen er sat op, ja faktisk tager jeg bare på næsten ligegyldigt hvad jeg gør.

Jeg tog ca 3.kg på men de røg af hurtigt igen efter kroppen havde vendt sig til den! Jeg synes faktisk at jeg kunne mærke spiralen hvergang vi havde sex!! Når jeg gav efter til sex, så var det en bestemt stilling til at starte med ellers gjorde det ondt! 

Jeg har haft nogen problemer før spiralen med at blive våd, ja undskyld.. Og der sagde lægen at det nok kunne hjælpe ved at jeg fik spiral! Men det gjorde det ikke! Idag er der ingen problemer med det heller! Og jeg kan endelig nyde at ha sex igen! 

Jeg synes ikke som sådan jeg havde andre bivirkninger, eller dvs jeg kunne mærke når jeg burde ha min mens, så gav det nogle niv. Også havde jeg til sidst mange pletblødninger. I starten havde jeg intet! Men det sidste halve år havde jeg pletblødninger hver måned. Min spiral havde jeg i tre år!

Anmeld

16. oktober 2014

Skouboe

Bortset fra konstante pletblødninger det første halve år, har jeg ikke haft problemer med min hormon spiral. Jeg døjer ikke med mens - kun lidt murren, jeg har svært ved at tabe mig, men jeg mistænker mere min PCO end min spiral og min sexlyst er normal.

Anmeld

17. oktober 2014

christina92

Ved min første spiral blev sexlysten kun påvirket ved at jeg pletblødte voldsomt de første fire mdr.

Her anden gang kom der en regelmæssig mens og har nu ikke mærket der mindste til den siden. Den har på inge måde påvirket min lyst. 

Jeg tog en del væske på lige efter opsætningen men de forsvandt hurtigt igen

Melder mig til koret oomkring udtagelsen, det Gør ikke ondt det da aldrig behageligt når lægen skal rage rundt dernede men dett lynhurtigt overstået ! 

Held og lykke med pb !  

Anmeld

17. oktober 2014

Anonym trådstarter

Tak for jeres svar. 

Jeg har nu fået taget min hormon spiral ud - og det var kun lige et lille niv jeg kunne mærke har hørt mange der fik en kraftig blødning dagen efter, men det har jeg ikke fået. 

Ved vores første barn tog det næsten et pr fra P pille stop og til jeg havde en positiv gravitets test, så håber meget på at det går hurtigere denne hang! Har i nogen erfaringer på det punkt? 

Anmeld

17. oktober 2014

Anonym trådstarter

MT86 skriver:

Jeg har fået taget min ud! Havde også minimal lyst. Gjorde det stort set kun af pligt! Min lyst er kommet tilbage! 

Det gør ikke ondt at få den ud! Jeg fik nærmest et chok da lægen sagde nu den ude!

pøj pøj med det hele!

Jeg har ikke haft blødning endnu, så det kan jeg ikke svarer på! Havde blødning inden udtagelsen, som jeg skulle tage som mens! Så vi skulle bare gå igang... Og nu venter jeg bare på test dag. Har kvalme osv men tror desværre bare at det er psykisk!

Så kan vi følges lidt ad hvornår har du test dag? 

Jeg havde inden spiral ekstrem mange cykluser, op til 80 dage, så ved slet ikke hvornår jeg kan teste 

Anmeld

17. oktober 2014

MT86

Anonym skriver:

Så kan vi følges lidt ad hvornår har du test dag? 

Jeg havde inden spiral ekstrem mange cykluser, op til 80 dage, så ved slet ikke hvornår jeg kan teste 

Jeg skal teste på mandag hvis mens ikke kommer...

Anmeld

17. oktober 2014

Anonym trådstarter

MT86 skriver:

Jeg skal teste på mandag hvis mens ikke kommer...

Spændene krydser fingre for at det er en positiv g test

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.