Konstant murren siden P-pille stop

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

354 visninger
6 svar
0 synes godt om
13. oktober 2014

Anonym trådstarter

Vi stoppede med P piller for 14 dage siden. Jeg har konstant muren i understellet. Især de 2 sidste dage har det været slemt.. Nu er det 5,5 år siden jeg sidst var gravid, men hvorfor murre det sådan? Andre der har prøvet det ? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. oktober 2014

Anonym trådstarter

13. oktober 2014

Kærlighediminmave

Det havde jeg også, ig har det også hver cyklus men er desværre ikke gravid, tror bare det er kroppen der reagere på ikke at få p piller længere 

Anmeld

13. oktober 2014

migxher

ønskemor skriver:

Det havde jeg også, ig har det også hver cyklus men er desværre ikke gravid, tror bare det er kroppen der reagere på ikke at få p piller længere 

Jep. Samme her desvære. nu er jeg så endelig gravid og der oplevede jeg det slet ikke kun nu her midt i graviditeten.

Anmeld

13. oktober 2014

Kærlighediminmave

migxher skriver:

Jep. Samme her desvære. nu er jeg så endelig gravid og der oplevede jeg det slet ikke kun nu her midt i graviditeten.

Så krydser jeg fingre, har ikke rigtig oplevet mureren som i de sidste cyklusser, er på dag 39 i cyklus indtil videre, men havde dog også en cyklus på 60 dage sidst. Desværre ved jeg jo ikke hvornår jeg skal teste ned g test endnu når min cyklus er så uregelmæssig :b

Anmeld

13. oktober 2014

migxher

ønskemor skriver:

Så krydser jeg fingre, har ikke rigtig oplevet mureren som i de sidste cyklusser, er på dag 39 i cyklus indtil videre, men havde dog også en cyklus på 60 dage sidst. Desværre ved jeg jo ikke hvornår jeg skal teste ned g test endnu når min cyklus er så uregelmæssig :b

Har du prøve at teste nu?? Lidt sjovt så er cyklussen hvor jeg blev gravid den eneste hbor jeg ikke har haft underlige symptomer, kvalme mm. Det har jeg haft alle andre ikke gravide cykluser sjovt nok.

Anmeld

13. oktober 2014

Kærlighediminmave

migxher skriver:

Har du prøve at teste nu?? Lidt sjovt så er cyklussen hvor jeg blev gravid den eneste hbor jeg ikke har haft underlige symptomer, kvalme mm. Det har jeg haft alle andre ikke gravide cykluser sjovt nok.

Testene for et par dage siden og der var den negativ desværre. Ja det er lidt underligt. Det er bare mega svært for mig da jeg ikke ved hvor lang den her cyklus bliver så aner ikke hvornår jeg skal teste :/

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.