smerter.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

346 visninger
3 svar
1 synes godt om
13. oktober 2014

natashalarsen

Var ved læge for 5 min side,  grundet smerter i underlivet.  Han vil sende mig til ultralyd scanning imorgen hvis jeg stadig har ondt.  Føler tomrum indeni lige nu og usikkerhed grad og fortalte ham min frygt og jeg følte ikke alt var som det skulle være så har fået tid ved ham igen imorgen kl 9:15. Åh den ventetid 

er 9+6 imorgen. 

2 gangs.  Men kan bare mærke der er noget galt. Har virkelig ondt og hovedpine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. oktober 2014

Hertz

natashalarsen skriver:

Var ved læge for 5 min side,  grundet smerter i underlivet.  Han vil sende mig til ultralyd scanning imorgen hvis jeg stadig har ondt.  Føler tomrum indeni lige nu og usikkerhed grad og fortalte ham min frygt og jeg følte ikke alt var som det skulle være så har fået tid ved ham igen imorgen kl 9:15. Åh den ventetid 

er 9+6 imorgen. 

2 gangs.  Men kan bare mærke der er noget galt. Har virkelig ondt og hovedpine

Jeg er også 2 gangs. Og har også haft rigtig mange smerter er nu 15+2 og har været til 4 scanninger. I uge 5, 7 og 10 og så selvfølgelig nf scanningen i uge 13 og hver gang har det set fint ud og de har ikk ku forklare mine smerter. Faktisk stoppede smerterne i 12 uge. Er kendt for spontane aborter og har haft en graviditet uden for livmoderen før så har også været rigtig bange. Men slå koldt vand i blodet og tænk positivt. 

Anmeld

13. oktober 2014

natashalarsen

Hertz skriver:

Jeg er også 2 gangs. Og har også haft rigtig mange smerter er nu 15+2 og har været til 4 scanninger. I uge 5, 7 og 10 og så selvfølgelig nf scanningen i uge 13 og hver gang har det set fint ud og de har ikk ku forklare mine smerter. Faktisk stoppede smerterne i 12 uge. Er kendt for spontane aborter og har haft en graviditet uden for livmoderen før så har også været rigtig bange. Men slå koldt vand i blodet og tænk positivt. 

Min første g var ikke nem,  det derfor jeg er så obs på det hele :/vi har kæmpet 1 år og 6 mdr for at få barn nr 2 vil bare se alt er ok 

Anmeld

13. oktober 2014

Hertz

natashalarsen skriver:

Min første g var ikke nem,  det derfor jeg er så obs på det hele :/vi har kæmpet 1 år og 6 mdr for at få barn nr 2 vil bare se alt er ok 

Kan udemærket følge dig men du får det forhåbentlig også at se i morgen. Min den første blev lavet ved inseminering og nr 2 her har vi også kæmpet halvandet år for og har haft 2 spontane aborter på det halvandet år så kan virkelig godt forstå du er bange. Men krydser fingre for at bebsen har det helt fint. Der er ikk noget værre end at gå med den slags bekymringer..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.