Min dreng skal klippes - inspiration.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

476 visninger
2 svar
0 synes godt om
13. oktober 2014

lineog4

Min lille trold skal klippes i dag kl 15 - og ved jo det betyder en frisør der spørger: hvad havde I tænkt på... Og mit svar er: øhhh bare ikke kort kort...

Har I nogen gode ideer, skal jo nok siges jeg ikke kan se mine drenge med kort hår (de skal tids nok miste alt håret ), jeg er nok lidt retro agtig men samtidig synes jeg lige præcis denne lille trold godt må stråle af den dreng han er som er nysgerrig, fræk, og i bevægelse...

I får lige et par billeder af ham nu - er på bar bund så alt inspiration er sjovt.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. oktober 2014

Trekløver(:

lineog4 skriver:

Min lille trold skal klippes i dag kl 15 - og ved jo det betyder en frisør der spørger: hvad havde I tænkt på... Og mit svar er: øhhh bare ikke kort kort...

Har I nogen gode ideer, skal jo nok siges jeg ikke kan se mine drenge med kort hår (de skal tids nok miste alt håret ), jeg er nok lidt retro agtig men samtidig synes jeg lige præcis denne lille trold godt må stråle af den dreng han er som er nysgerrig, fræk, og i bevægelse...

I får lige et par billeder af ham nu - er på bar bund så alt inspiration er sjovt.

Denne frisure synes jeg er rigtig fin, hvis det ikke skal være kort kort. Synes det klæder din søn med det lange, han ser vældig charmerende ud 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

13. oktober 2014

L-Mortil3

Jeg tænker jo faktisk frisuren er flot med det markerede pandehår, det skal jo nok bare kortes lidt af så han kan se ud hihi 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.