Til jer der mærker symptomer ved ægløsning....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.871 visninger
11 svar
1 synes godt om
13. oktober 2014

MSS

Hej med jer!

Jeg mærker symptomer omkring ægløsningstidspunktet, i form af ekstremt ømme brystvorter. Symptomerne plejer jeg at have i fire dage, og jeg har derfor svært ved at vide præcis hvornår i den periode at ægløsningen sker. Er der nogen af jer som oplever det samme som jeg?

Jeg er klar over, at jeg måske kan finde ud af det ved at bruge ægløsningsteste, men jeg er helst fri for alt for meget testning da jeg synes det kan gøre "projektet" her en anelse stressende Håber at nogle af jer har gjort nogle erfaringer, og har lyst til at dele dem med mig.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. oktober 2014

A1990

Jeg oplever det samme omkring ægløsning. Har cirka 5 dage hvor jeg har symptomer. Så medmindre jeg tester, så ved jeg bare det må være deromkring, men ikke præcis hvilken dag. Så vi plejer at løse det ved at have sex i hele den periode.. 

Anmeld

13. oktober 2014

Babydrøm

Hej med jer!

Jeg mærker symptomer omkring ægløsningstidspunktet, i form af ekstremt ømme brystvorter. Symptomerne plejer jeg at have i fire dage, og jeg har derfor svært ved at vide præcis hvornår i den periode at ægløsningen sker. Er der nogen af jer som oplever det samme som jeg?

Jeg er klar over, at jeg måske kan finde ud af det ved at bruge ægløsningsteste, men jeg er helst fri for alt for meget testning da jeg synes det kan gøre "projektet" her en anelse stressende Håber at nogle af jer har gjort nogle erfaringer, og har lyst til at dele dem med mig.

Jeg har ikke kunne mærke min æl. Udover ømme bryster sidst i cyklussen, men det indikerer jo ik helt hvornår jeg har æl. Jeg har taget Gele Royal i 2 mdr nu. Og i de sidste to cyklusser har jeg mærket ømhed og niv i underlivet på dag 17. Håber at det har betydet æl  

Anmeld

13. oktober 2014

Meandu

Jeg har voldsomme smerter omkring Æl. Når jeg får gennemsigtigt udflåd så ved jeg at den er der

Anmeld

13. oktober 2014

biniek

Jeg foler lidt i ca 5 age. Men har mest kramper når æl er der

Anmeld

13. oktober 2014

ØnskeSpir...

Jeg får ondt i den ene side af maven (nederst) på 15. dagen, og det gør ret ond, men det varer kun i omkring 1-1,5 dag, og så er det væk igen.

Anmeld

13. oktober 2014

Sajida2006

Ægløsningen kan være svær at sætte et præcist tidspunkt på men man ved det som regel med sikkerhed når der kommer en klat slimet og klar udflåed (undskyld de lækre detaljer) man har også en svag temp. Stigning i kroppen på selve dagen, og fra det tidspunkt er der et "åbent vidue" så at sige i ca 24 timer ��

Anmeld

13. oktober 2014

Kløver

MSS skriver:

Hej med jer!

Jeg vil mene i slutningen, da hormon forandringer sker ved at først stiger østrogen og derefter en hurtig og kraftig stigning af lh som giver selve ægløsningen, derefter falder niveauet hurtigt igen så tænker det er stigningen af de 2 hormoner du reagerer på. Det ville ihvetfald være mit bud uden at kunne give dig et korrekt svar  

Anmeld

13. oktober 2014

SS82

Sajida2006 skriver:

Ægløsningen kan være svær at sætte et præcist tidspunkt på men man ved det som regel med sikkerhed når der kommer en klat slimet og klar udflåed (undskyld de lækre detaljer) man har også en svag temp. Stigning i kroppen på selve dagen, og fra det tidspunkt er der et "åbent vidue" så at sige i ca 24 timer ��

Men er det så lige den dag det slim kommer at man er mest frugtbar. Eller er det dagen inden eller efter? Ved du det?

Anmeld

13. oktober 2014

Sajida2006

Slott skriver:

Men er det så lige den dag det slim kommer at man er mest frugtbar. Eller er det dagen inden eller efter? Ved du det?

Det er fra det tidspunkt det kommer og så 24 timer frem ca... Så når det kommer er det bare om at komme i sving 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.