Jeg kaldte ham en lort.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

756 visninger
4 svar
4 synes godt om
13. oktober 2014

Anonym trådstarter

Min søn er omkring 4år og han er bare virkelig grænsesøgende og han overskrider ofte mine grænser. Han spytter, slår og han taler rigtig grimt. Han er også rigtig sød, kærlig og rolig. Det skifter meget synes jeg. Igår blev jeg vred. han slog mig og spyttede efter mig. Han råbte af mig at jeg var en lort. Jeg blev gal og fik sagt "Du kan selv være en lort" og så gik lukkede jeg døren til hans værelse. Han blev endnu mere sur og råbte og skreg. Jeg ved godt det ikke var smart at kalde ham en lort, men det fløj ud af munden på mig. Og jeg ved man ikke skal gå ned på deres niveau, men jeg fik nok. Andre som har kaldt deres børn nogle uheldige ting?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. oktober 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79

Tror ik du ska være bange for at han har taget skade!

Bare husk at snakke med ham omkring det og sige at du self er ked af at du kaldte ham en lort, og tage en snak med ham omkring at det skete fordi du blev ked af det og sur over at han havde snakket grimt til dig, og at det var det der skete og undskyld. At man ska snakke pænt til hinanden osv.

Her har jeg da også sagt til thea at hun var en rigtig møgunge når hun har været helt på tværs og at nu var mor sur og lige sku bruge 2 mins fred, så vi ku starte forfra, og at jeg stadig elsker hende. Vh stine

Anmeld

13. oktober 2014

Anonym trådstarter

StineW79 skriver:

Tror ik du ska være bange for at han har taget skade!

Bare husk at snakke med ham omkring det og sige at du self er ked af at du kaldte ham en lort, og tage en snak med ham omkring at det skete fordi du blev ked af det og sur over at han havde snakket grimt til dig, og at det var det der skete og undskyld. At man ska snakke pænt til hinanden osv.

Her har jeg da også sagt til thea at hun var en rigtig møgunge når hun har været helt på tværs og at nu var mor sur og lige sku bruge 2 mins fred, så vi ku starte forfra, og at jeg stadig elsker hende. Vh stine

Tak ja jeg ved godt han ik tager skade. Men jeg får bare så dårlig samvittighed. Her går jeg og prøver at lærer mit barn at han skal tale pænt og så opfører jeg mig selv så barnagtigt. æv

Anmeld

13. oktober 2014

*Toffee*

Det synes jeg ikke du skal tage så nært :-) Jeg kunne sagtens have fundet på at sige det samme eller det kan du selv være eller lign. Han kaldte dig en lort, du kaldte ham en lort. Det er der selvfølgelig Ingen af jer der er og der sker intet ved at du kom til det denne ene gang. I tager jer en snak om hvordan man taler til hinanden når man er vred og det gælder selvfølgelig også din søn ;-)

Sig til dig selv; Det skete og sådan er det! 

Anmeld

14. oktober 2014

Anonym trådstarter

*Toffee* skriver:

Det synes jeg ikke du skal tage så nært :-) Jeg kunne sagtens have fundet på at sige det samme eller det kan du selv være eller lign. Han kaldte dig en lort, du kaldte ham en lort. Det er der selvfølgelig Ingen af jer der er og der sker intet ved at du kom til det denne ene gang. I tager jer en snak om hvordan man taler til hinanden når man er vred og det gælder selvfølgelig også din søn ;-)

Sig til dig selv; Det skete og sådan er det! 

Tak. Du har ret. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.