Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Julie0802 skriver: Hos os gik der 3 mdr er nu 22+2 med en lille prinsesse.
Hos os gik der 3 mdr er nu 22+2 med en lille prinsesse.
Allerførste kæmpe stort tillykke
Det var om man så må sige i første hug
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Øv øv håber snart det lykkes for jer
Øv øv håber snart det lykkes for jer
Hihi tak.. Håber jeg også
1. Gang var den der i 1. Cyklus.
Denne gang gik der 19 mdr
45 måneder ( 3 år og 9 md.)
Anonym skriver: Hej skønne damer Vil lige dele min vanvittig glæde og håb. Har smidt p-pillerne i sidste uge. Er nu spændt på hvad der sker Hvor lang tid tog det jer om at få en positiv test???
Hej skønne damer
Vil lige dele min vanvittig glæde og håb.
Har smidt p-pillerne i sidste uge.
Er nu spændt på hvad der sker
Hvor lang tid tog det jer om at få en positiv test???
der gik 12 mdr fra jeg smed pillerne til jeg stod med en positiv test, det endte dog i en SA for 14dage siden. så er er på den igen, håber dog ikke der skal gå 12mdr igen.
Med os gik der 7 måneder Hvor er det stort i skal igang med babyprojekt (Selvom det ikke skal være et projekt ) ....
Jeg håber i får gevinst hurtigt
Louise H. skriver: 1. Gang var den der i 1. Cyklus. Denne gang gik der 19 mdr
Det var lidt forskel der må man sige er det længe side nu eller ?
Emisoph skriver: 45 måneder ( 3 år og 9 md.)
Øv det var lang tid... fik i Hjælp til sidst ?
catharina skriver: der gik 12 mdr fra jeg smed pillerne til jeg stod med en positiv test, det endte dog i en SA for 14dage siden. så er er på den igen, håber dog ikke der skal gå 12mdr igen.
Ååå øv, mange knus til dig alt mulig held og lykke herfra
emiliedamm skriver: Med os gik der 7 måneder Hvor er det stort i skal igang med babyprojekt (Selvom det ikke skal være et projekt ) .... Jeg håber i får gevinst hurtigt
Vi har talt om det gennem hele året. Men vi har ikke følte os klar før nu. Vi glæder os begge, måske mest mig min kæreste vil helst ikke tænke så meget over det. Til tror han er lidt nervøs endnu over tanken om at kunne blive far har en veninde og de har været i gang Ca 5-6 mdr og hun er ved at gå ud af sind nu, det synd for hende. Men håber det snart lykkes for dem
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128