Gravid eller ej???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvad siger i?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.565 visninger
7 svar
1 synes godt om
13. oktober 2014

kristina1124

Hej. Mit spørgsmål er, kan jeg være gravid eller ej? Er det noget jeg psyker mig selv til, at tro? Jeg ønsker virkelig, at blive gravid, men det er ikke lykkedes endnu. Vi har ikke brugt beskyttelse i halvandet år nu. 

Jeg havde D. 9/10 ægløsning og vi havde sex samme aften, testen var helt vildt tydelig. Jeg har i går og Idag, haft små kvalme, jeg har sindssygt ondt i lænden, hård afføring, sindssyge spændninger i brysterne og de er virkelig ømme, jeg har også haft en del niv og jag af og til i maven og i underlivet. Jeg tisser også løbende ca. 6-8 gange på en dag og specielt Idag. Jeg har taget en test Idag, bare for, at få lidt ro i sindet, så jeg ikke stresser mig selv og min krop, den var selvfølglig negativ.. Min ene æggestok er defekt. 

kan det være en rigtig tidlig graviditet eller tror i bare det er indbildning?

hvad var jeres første tegn og hvornår testede i positiv første gang? 

Hvornår kan en æl test vise om man er gravid ?? 

Mange hilser fra kristina ��

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. oktober 2014

kristina1124

Slet ingen der har nogen ide om mit spørgsmål? 

Anmeld

13. oktober 2014

kristina1124

Anmeld

13. oktober 2014

Købmagerkonen

kristinakjæp skriver:

Hej. Mit spørgsmål er, kan jeg være gravid eller ej? Er det noget jeg psyker mig selv til, at tro? Jeg ønsker virkelig, at blive gravid, men det er ikke lykkedes endnu. Vi har ikke brugt beskyttelse i halvandet år nu. 

Jeg havde D. 9/10 ægløsning og vi havde sex samme aften, testen var helt vildt tydelig. Jeg har i går og Idag, haft små kvalme, jeg har sindssygt ondt i lænden, hård afføring, sindssyge spændninger i brysterne og de er virkelig ømme, jeg har også haft en del niv og jag af og til i maven og i underlivet. Jeg tisser også løbende ca. 6-8 gange på en dag og specielt Idag. Jeg har taget en test Idag, bare for, at få lidt ro i sindet, så jeg ikke stresser mig selv og min krop, den var selvfølglig negativ.. Min ene æggestok er defekt. 

kan det være en rigtig tidlig graviditet eller tror i bare det er indbildning?

hvad var jeres første tegn og hvornår testede i positiv første gang? 

Hvornår kan en æl test vise om man er gravid ?? 

Mange hilser fra kristina ��

Det ville være meget tidligt at få symptomer, men det udelukker selvfølgelig ikke at du er gravid. Selvom det er svært, så må du lade tiden gå og tage en test igen om et par uger, så du kan få svar

Iøvrigt: hvis I har prøvet halvandet år skulle I måske overveje at kontakte lægen for evt at kunne få noget hjælp?

Anmeld

13. oktober 2014

DortheL

kristinakjæp skriver:

Ingen af os kan vide, hvorvidt du er gravid eller ej. Men jeg vil krydse fingre for dig!

Jeg selv havde ægløsning D. 14/9 hvor vi havde sex. Dagen efter havde jeg en fornemmelse i underlivet af, at min menstruation snart skulle komme. Den følelse varede ved, og er her stadig. 

Kort efter kom trætheden og hovedpinen.

Jeg håber for jer, at den er der nu!

Anmeld

13. oktober 2014

SS82

Det er vist meget tidligt at have symptomer. Nogle gange kan man ønske det så meget at man får alt til at passe på,det - lidt som hvis man læser om en sygdom på nettet så har man også alle tegn på det. Men håber da for dig den er der 

Anmeld

13. oktober 2014

Kay

I går var det 3 dage siden at du havde æl... og hvis ægget er befrugtet har det ikke sat sig fast endnu, det er formentlig ikke engang nået ned i din livmoder... så rent fysiologisk nej du er ikke gravid lige nu

Hvis ægget er befrugtet, udsender det hormoner for at klargøre kroppen på graviditet, du kan være en af dem der reager meget voldsomt på det hormon, men stadig så skal alle de delinger som ægget skal igennem gå rigtig før det sætter sig fast... og først der udvikles der så meget hcg at det kan måles på en graviditets test... 

Fra ægget bliver befrugtet til det sætter sig fast bliver alt det allermest grundlæggende skabt og det er så svære processer det skal igennem og det er så lidt der skal gå galt for at det ikke går, derfor kan det tage lang tid al blive gravid og mange kvinder har mange befrugtede æg der ikke bliver til en graviditet... og heldigvis for det, for det er ikke et levedygtigt væsen der kommer ud af det

Ved det er svært... men du må væbne dig med tålmodighed... og når du bliver gravid skal du bruge mere tålmodighed og endnu mere når du bliver mor og meget meget mere når du står med et barn på 2... og sådan vil det fortsætte 

Anmeld

13. oktober 2014

Mother-love

Ægget har endnu ikke sat sig fast. 

Og ømme bryster kan godt komme af at du har haft æl. Det fik jeg også. 

Du kan godt få tidlige symptomer men det er der ikke ret mange der har.

det eneste jeg har haft som symptomer før jeg kunne teste var at jeg var sindsygt træt. Som i at jeg skal til at være syg træt. Det havde jeg fra æl tidspunktet og en uge frem. Andre symptomer havde jeg ikke.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.