Bodystocking fra Bilka

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.323 visninger
9 svar
10 synes godt om
12. oktober 2014

AnneBJ

Da min søn var lille brugte han mest Bilkas body'er fordi de havde knaplukning i halsen. Dem der ikke har det, synes jeg hurtigt bliver trukket ud af facon. Derfor regnede jeg bare med at kunne købe samme slags til lillesøster, men de mange gange jeg har kigget efterhånden, er jeg gået forgæves.

Føres de ikke længere? Eller er det sådan en "her og nu" vare engang imellem? Er der evt. andre (billige) mærker, som laver med knap i halsen?

på forhånd tak!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. oktober 2014

ModerNatur

H&m har bodyer med knap i halsen 

Anmeld

12. oktober 2014

Missy_B

AnneBJ skriver:

Da min søn var lille brugte han mest Bilkas body'er fordi de havde knaplukning i halsen. Dem der ikke har det, synes jeg hurtigt bliver trukket ud af facon. Derfor regnede jeg bare med at kunne købe samme slags til lillesøster, men de mange gange jeg har kigget efterhånden, er jeg gået forgæves.

Føres de ikke længere? Eller er det sådan en "her og nu" vare engang imellem? Er der evt. andre (billige) mærker, som laver med knap i halsen?

på forhånd tak!

Jo h&m har med knaplukning

Anmeld

12. oktober 2014

Christine

ModerNatur skriver:

H&m har bodyer med knap i halsen 

Og i hvert fald de ensfarvede af økologisk bomuld har en rigtigt fin pasform, som de beholder efter vask 

Anmeld

12. oktober 2014

AnneBJ

Det kan jeg da egentlig godt huske nu I siger det  Gad vide hvorfor jeg ikke har tænkt på det?! Nåh, men tak for tippet i hvert fald, de er heldigvis stadig billige, selvom det ikke slår Bilkas til 12 kroner stykket på tilbud 

Anmeld

12. oktober 2014

MHB

De har dem til tider stadig i bilka, men desværre oftest med den trælse hals! Men jeg har været heldig nogle gange! 

Anmeld

12. oktober 2014

AnneBJ

MHB skriver:

De har dem til tider stadig i bilka, men desværre oftest med den trælse hals! Men jeg har været heldig nogle gange! 

Godt at vide, så fortsætter jeg med at holde øje

Anmeld

12. oktober 2014

Nea85

AnneBJ skriver:

Godt at vide, så fortsætter jeg med at holde øje

Hvis det har interesse, har jeg muligvis nogle stykker, du gerne må købe billigt

Hvilke størrelser? Jeg mener, at jeg har 68 og 74 (er lidt usikker på 80), alle kortærmede

Anmeld

12. oktober 2014

AnneBJ

Nea85 skriver:

Hvis det har interesse, har jeg muligvis nogle stykker, du gerne må købe billigt

Hvilke størrelser? Jeg mener, at jeg har 68 og 74 (er lidt usikker på 80), alle kortærmede

Det vil jeg gerne - ikke større end 80 men gerne så små som muligt. Det skal være til pige eller uden mønster

Anmeld

12. oktober 2014

Nea85

AnneBJ skriver:

Det vil jeg gerne - ikke større end 80 men gerne så små som muligt. Det skal være til pige eller uden mønster

Jeg kigger lige på det i morgen. Skriv evt. din mail/mobilnummer i en pb, så sender jeg lidt billeder

Det er netop til pige jeg har

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.