Pluk veer - hvornår

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

389 visninger
6 svar
1 synes godt om
12. oktober 2014

Dianabk

Hej piger

hvornår begyndte i at få pluk veer i kunne mærke?

ikke voldsom smerte, men kunne mærke maven blev hård og/eller i fik lidt ondt i maven?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. oktober 2014

WilliamDSTN

Dianabk skriver:

Hej piger

ikke voldsom smerte, men kunne mærke maven blev hård og/eller i fik lidt ondt i maven?

Uh jeg var i uge 18 da jeg mærkede mine, jeg fik dem kun når jeg gik ture, men nu er de blevet ret slemme er i uge 22 nu og maven er øm og vågner mange gange i løbet af natten, ikk hver nat men når jeg ligger på ryggen og jeg skal tisse er de værst

Anmeld

12. oktober 2014

WilliamDSTN

Dianabk skriver:

Hej piger

Uh jeg var i uge 18 da jeg mærkede mine, jeg fik dem kun når jeg gik ture, men nu er de blevet ret slemme er i uge 22 nu og maven er øm og vågner mange gange i løbet af natten, ikk hver nat men når jeg ligger på ryggen og jeg skal tisse er de værst

Anmeld

12. oktober 2014

Anna2706

Jeg mærkede dem allerede i uge 15-16 stykker De gjorde ikke ondt, kunne bare mærke (især om morgenen) at min mave blev hård og spændt op 

Anmeld

12. oktober 2014

Mutti2

Jeg startede med at have dem i uge 10... Højt sandsynligt pga. En urinvejsinfektion. Nu har jeg den ret ofte. Især når jeg går op og ned af trapper.

Anmeld

12. oktober 2014

LouiseEm

Uge 35. Før det mærkede jeg dem ikke 

Anmeld

13. oktober 2014

Havfruen

Jeg har mærket dem for første gang denne weekend og er lige trådt ind i uge 22

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.