B-daddy

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.834 visninger
11 svar
1 synes godt om
12. oktober 2014

Anonym trådstarter

Er gået all in for at blive gravid.... min mand og jeg starter på de her gele royal når jeg har haft min mens næste gang. Men tænker - hvad med de piller der hedder b-daddy til min mand? Nogle der kender dem og har erfaring med dem? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. oktober 2014

esioul

Anonym skriver:

Er gået all in for at blive gravid.... min mand og jeg starter på de her gele royal når jeg har haft min mens næste gang. Men tænker - hvad med de piller der hedder b-daddy til min mand? Nogle der kender dem og har erfaring med dem? 

Min kærestes sædkvalitet blev væsentligt forbedret. Om det var pga. pillerne eller noget helt andet ved jeg ikke 

Anmeld

12. oktober 2014

Anonym trådstarter

esioul skriver:

Min kærestes sædkvalitet blev væsentligt forbedret. Om det var pga. pillerne eller noget helt andet ved jeg ikke 

Ej hvor dejligt - spiste han kun b-daddy eller kombineret med andet? Hvor længe tog han dem? 

Anmeld

12. oktober 2014

esioul

Anonym skriver:

Ej hvor dejligt - spiste han kun b-daddy eller kombineret med andet? Hvor længe tog han dem? 

Han tog dem i 2 mdr. mener jeg det var.  Derudover tog han multivitamin og fiskeolie. (ved dog ikke om det hat haft nogen betydning)

Anmeld

12. oktober 2014

Anonym trådstarter

esioul skriver:

Han tog dem i 2 mdr. mener jeg det var.  Derudover tog han multivitamin og fiskeolie. (ved dog ikke om det hat haft nogen betydning)

Tusind tak for dit svar 

Anmeld

12. oktober 2014

CH2012

Anonym skriver:

I skal bare begynde på det, når du har din første menstruationsdag Og så tage det frem til ÆL ca...

Anmeld

12. oktober 2014

Anonym trådstarter

CH2012 skriver:

I skal bare begynde på det, når du har din første menstruationsdag Og så tage det frem til ÆL ca...

Nåå ikke først når mens. Er sluttet. Tak 

Anmeld

12. oktober 2014

CH2012

Anonym skriver:

Nåå ikke først når mens. Er sluttet. Tak 

Nope... Bare kom igang med det samme, når menstruationen er ankommet  

Anmeld

12. oktober 2014

Anonym trådstarter

CH2012 skriver:

Nope... Bare kom igang med det samme, når menstruationen er ankommet  

Tak det skal jeg gøre 

Anmeld

12. oktober 2014

Babydrøm

Anonym skriver:

Min kæreste har taget dem i snart 2 mdr. Indtil videre, ved jeg ik om de har virket, men vi håber meget vi er heldige i denne cyklus  Vi tager også Gele Royal, har vi også gjort i snart 2 mdr. Udover det spiser vi en multi vitamin, han en alm. jeg tager dem til gravide og så spiser vi fiskeolie  

Har hørt at der for det meste går ca. 3 mdr. før der vil være en forbedring i kroppen af kosttilskudende. 

Held og lykke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.