Ville i ture det??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

600 visninger
7 svar
1 synes godt om
12. oktober 2014

Lrm

Hej piger!!

ville i ture at blive gravide nu og så have en termin dage 3 uger efter eksamen??

tænker mere hvis der skulle opstå komplikationer eller lignende.. Måske føde før.. Ved ik om vi skal springe ydeligere en måned over efter 9 måneders prøven snart!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. oktober 2014

esioul

Lrm skriver:

Hej piger!!

ville i ture at blive gravide nu og så have en termin dage 3 uger efter eksamen??

tænker mere hvis der skulle opstå komplikationer eller lignende.. Måske føde før.. Ved ik om vi skal springe ydeligere en måned over efter 9 måneders prøven snart!!

Den er svær. Man kan jo være heldige det lykkedes hurtigt, men synes det bliver lidt klemt. Jeg have nok ventet et par måneder

Anmeld

12. oktober 2014

Julemusen

Ja selvfølgelig ville jeg turde det, og gør det også. Ville ikke spring måneder over pga eksamen, andres fødselsdag eller jul! Jeg blev gravid og skal føde 2 dage før mit speciale skal afleveres, og så skal jeg til mundtlig eksamen måneden efter. Hvis man strukturer sin tid kan der sagtens gå, hvis man vel og mærket har en ukompliceret graviditet 

Anmeld

12. oktober 2014

Lrm

Kitty-Katten skriver:

Ja selvfølgelig ville jeg turde det, og gør det også. Ville ikke spring måneder over pga eksamen, andres fødselsdag eller jul! Jeg blev gravid og skal føde 2 dage før mit speciale skal afleveres, og så skal jeg til mundtlig eksamen måneden efter. Hvis man strukturer sin tid kan der sagtens gå, hvis man vel og mærket har en ukompliceret graviditet 

Ja men ved jo aldrig hvad der kan ske i en graviditet!! Synes det er lidt svert.. Vil jo bare så gerne, synes der var slemt nok at skulle springe en cyklus over for ikke at det skulle ramle sammen med eksamen!! Så synes det er svert at skulle vente endnu en måned nu vi har prøvet så længe!!!

Anmeld

12. oktober 2014

Lrm

esioul skriver:

Den er svær. Man kan jo være heldige det lykkedes hurtigt, men synes det bliver lidt klemt. Jeg have nok ventet et par måneder

Ja men bare hårdt at skulle springe ydeligere en cyklus over!! Nu vi så gerne vil ha en baby mere!!  Vi har prøver siden sep 13, blev dig gravid i nov. Den mistede jeg desværre i jan

øv det er svært at planlægge en graviditet!!

Anmeld

12. oktober 2014

Julemusen

Lrm skriver:

Ja men ved jo aldrig hvad der kan ske i en graviditet!! Synes det er lidt svert.. Vil jo bare så gerne, synes der var slemt nok at skulle springe en cyklus over for ikke at det skulle ramle sammen med eksamen!! Så synes det er svert at skulle vente endnu en måned nu vi har prøvet så længe!!!

Ja det er svært. Vi forsøgte i 16 måneder før det lykkedes at blive gravide her anden gang. Så ville aldrig springe en cyklus over. Men jeg har så været gravid før uden nogen komplikationer, så det satsede vi på igen  og normalt går Førstegangsfødende over tid, gjorde jeg også første gang. Så for tidlig fødsel er jeg heller ikke nervøs for. Det sværeste var kvalmen de første 4 måneder!

Anmeld

12. oktober 2014

Lrm

Kitty-Katten skriver:

Ja det er svært. Vi forsøgte i 16 måneder før det lykkedes at blive gravide her anden gang. Så ville aldrig springe en cyklus over. Men jeg har så været gravid før uden nogen komplikationer, så det satsede vi på igen  og normalt går Førstegangsfødende over tid, gjorde jeg også første gang. Så for tidlig fødsel er jeg heller ikke nervøs for. Det sværeste var kvalmen de første 4 måneder!

Nej du har nok ret!! Finder nok en løsning hvis jeg skulle blive gravid i næste cyklus man har jo lov st håbe!! Har en søn jeg fik en uge fær tid! Planlagt kejsersnit, da han vente forkert!! 

Anmeld

12. oktober 2014

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20

Set i bakspejlet: nej! Men det kommer jo an på hvilken graviditet man får.

jeg blev deltidssygmeldt fra omkring halvvejs pga sindssygt mange smertefulde plukkeveer og bækkenløsning. Så jeg ville bare ikke have haft overskuddet på samme tid med at skulle gøre klar til baby.. Og glæde sig .

med eksaminer kommer stress. Det er ikke altid lige godt sammen med baby.

men der er jo også mange der har klaret det med bravur!

Jeg ville vente et par måneder

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.