Synsk???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

429 visninger
2 svar
1 synes godt om
12. oktober 2014

Hertz

Tror ikke selv specielt meget på folk der kan se ting vi andre ikke kan indtil for et års tid siden. Min datter på 2 1/2 kan sq nogle ting som til tider overrasker mig lidt. Hun kan tit fortælle mig at nu kommer far hjem og så går der et par min og så kører han ind i indkørslen og han kører aldrig på faste tidspunkter så det kan jo ikk være fordi at hun kan fornemme tiden. Og nogle gange siger hun far ringer mors Tlf og ganske rigtig så ringer han. Og det er altid kun når det er noget med far, det der så undrer mig endnu mere er at hendes far ikk er hendes biologiske far hvilket så ku ha gjort at det var fordi de var knyttet på den måde. Men hun kender ikk sin biologiske far men ser min kæreste som far, planen er at han skal adoptere hende. Er der nogle andre der har oplevet denne form for bånd mellem 2 mennesker. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. oktober 2014

Ronja_R

Jeg har hørt mange historier om børn der kan se/mærke/føle ting som ikke kan forklares på nogen logisk vis.

Man siger det er fordi de ikke er så gamle, så har de stadig ligesom et ben i den "anden verden" - de fleste vokser fra det, og nogle gør ikke..  

Anmeld

12. oktober 2014

Roselil

Profilbillede for Roselil

Min ekskæreste og jeg havde det sådan med hinanden. Vi vidste f.eks. ofte når den anden havde det skidt, var på vej hjem osv. Nu har jeg ikke set ham en del år, men har stadig sommetider en pludselig fornemmelse omkring ham.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.