Er gravid........!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.358 visninger
14 svar
7 synes godt om
12. oktober 2014

Anonym trådstarter

Hej alle....

Er simpelthen nød til og komme ud med det her. Start september besluttede vi at vi skulle ha et barn mere og i sidste uge stod jeg med en positiv test 

Er idag 4 plus 5, og kan absolut intet huske fra første barn  Hun er 4,5 år nu...... 

Er helt vildt glad/spændt. - men er der andre 2 gangsfødende som blev hurtig oppustet. Er spændt på hvor længe jeg kan skjule det for maven popper ud, ved godt det ikke er baby, men fordi jeg er oppustet.....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. oktober 2014

DortheL

Anonym skriver:

Hej alle....

Er simpelthen nød til og komme ud med det her. Start september besluttede vi at vi skulle ha et barn mere og i sidste uge stod jeg med en positiv test 

Er idag 4 plus 5, og kan absolut intet huske fra første barn  Hun er 4,5 år nu...... 

Er helt vildt glad/spændt. - men er der andre 2 gangsfødende som blev hurtig oppustet. Er spændt på hvor længe jeg kan skjule det for maven popper ud, ved godt det ikke er baby, men fordi jeg er oppustet.....

Stort tillykke :-) Jeg er også anden gangs gravid- har en søn på 5 år! Så jeg kan altså heller ikke helt huske, hvordan det er at være gravid ;-) 

Men at være oppustet, dét kan jeg skrive under på. Allerede omkring 4+0, kunne jeg næsten ikke holde ud, at have mine bukser på! 

Anmeld

12. oktober 2014

MT86

Anonym skriver:

Hej alle....

Stort tillykke!!! 

Da jeg ventede nr.2 gik det hurtigt med at der kom bule på maven! Så jeg troede jeg ville blive enorm. Endte med at tage kun 4.kg på! Og maven blev som første gang nogenlunde..

Anmeld

12. oktober 2014

Lykkelig Omstændigheder <3

Tillukke!!!! 

Anmeld

12. oktober 2014

CH2012

Anonym skriver:

Hej alle....

Stort tillykke  

Anmeld

12. oktober 2014

Anonym trådstarter

Tak allesammen - skal nok komme frem fra skjul når det er offentligt 

Anmeld

12. oktober 2014

Babydrøm

Anonym skriver:

Hej alle....

Stort tillykke 

Anmeld

13. oktober 2014

Heidi.R.

Anonym skriver:

Hej alle....

Hej... Først et stort tillykke 

Må da sige det gik da hurtigt så,, har du slet ikke Været på p-piller? Eller havde du måske lige smidt dem da i besluttede det... ? 

Jeg er selv i den situation at i de sidste par uger har jeg også følt mig meget oppustet, synes især efter måltider, har også haft en stikken i venstre side af underlivet, været meget træt osv,,,

har ikke haft mit mens siden slutningen af august, i mandags kom der så helt lidt noget brunligt noget, plejer at bløde en del, så det undrede mig ( bløder stadig ikke, det brune er næsten væk. )så jeg tog en g-test i tirsdag, negativ, ringede så til lægen i fredags fik en tid kl 12, hun tog en g-test, negativ, hun sagde jeg skulle vente en uges tid, tage en hjemmetest hvis den stadig var negativ, så skulle jeg igen efter en uge komme og få taget en graviditets-blodprøve,,,,,,,,

men lige nu har jeg slet ingen symtomer synes det hele er meget mærkelig, og ventetiden er ulidelig,,, så jeg er meget glad for dine vegne, man kan kun være glad for at det er lykkedes så hurtig.... 

Jeg venter stadig i spænding, selvom jeg ikke tror så meget på det mere.... 

stort tillykke til jer.... 

Anmeld

13. oktober 2014

KatrineB

Heidi.R. skriver:

Hej... Først et stort tillykke 

Må da sige det gik da hurtigt så,, har du slet ikke Været på p-piller? Eller havde du måske lige smidt dem da i besluttede det... ? 

Jeg er selv i den situation at i de sidste par uger har jeg også følt mig meget oppustet, synes især efter måltider, har også haft en stikken i venstre side af underlivet, været meget træt osv,,,

har ikke haft mit mens siden slutningen af august, i mandags kom der så helt lidt noget brunligt noget, plejer at bløde en del, så det undrede mig ( bløder stadig ikke, det brune er næsten væk. )så jeg tog en g-test i tirsdag, negativ, ringede så til lægen i fredags fik en tid kl 12, hun tog en g-test, negativ, hun sagde jeg skulle vente en uges tid, tage en hjemmetest hvis den stadig var negativ, så skulle jeg igen efter en uge komme og få taget en graviditets-blodprøve,,,,,,,,

men lige nu har jeg slet ingen symtomer synes det hele er meget mærkelig, og ventetiden er ulidelig,,, så jeg er meget glad for dine vegne, man kan kun være glad for at det er lykkedes så hurtig.... 

Jeg venter stadig i spænding, selvom jeg ikke tror så meget på det mere.... 

stort tillykke til jer.... 

Det kan sagtens gå super hurtigt. Jeg er første gangs gravid og var på p-piller også 5 dage inde i måneden, men da jeg lagde dem blev jeg gravid med det samme. Jeg have brunligt udflåd lige da jeg lagde pillerne. 

Det første der sagde mig at jeg var gravid var også den oppustede fornemmelse, så kom lidt ømme brystvorter og en rumlen i maven. 

Jeg krydser fingre for dig og håber på den er der 

Anmeld

13. oktober 2014

Heidi.R.

Det kan sagtens gå super hurtigt. Jeg er første gangs gravid og var på p-piller også 5 dage inde i måneden, men da jeg lagde dem blev jeg gravid med det samme. Jeg have brunligt udflåd lige da jeg lagde pillerne. 

Det første der sagde mig at jeg var gravid var også den oppustede fornemmelse, så kom lidt ømme brystvorter og en rumlen i maven. 

Jeg krydser fingre for dig og håber på den er der 

Taak... 

hmm ja det gik også hurtigt for mig første gang, smed p-pillerne så regnede jeg ud hvornår jeg ca ville ha ÆL. og så var den der... men synes bare der er så mange der skriver de får ømme bryster, det er mine altså slet ikke... 

nu hvor du skriver brunligt udflåd, kommer jeg faktisk selv lidt i tvivl om det bare kan havde være DET ved mig også, og ikke min mens lignende noget... hmm i tvivl nu... men kan næsten ikke vente tiden af til på fredag...håber godt nok den er der... 

Det var faktisk lidt sjovt sidste gang der brugte jeg tror jeg nok det hed en kinesisk kalender hvor man kunne se i hvilke måneder der ville blive til piger og hvilke drenge... jeg regnede at i slut juni - juli ville det blive en pige, og sjovt nok det blev det... synes det var lidt fedt,,, om det så passer ved jeg ikke men synes det var lidt sjovt at lege med... 

http://www.kinesiskkalender.dk/

http://www.min-mave.dk/artikel/fertilitet/kinesisk-kalender-dreng-eller-pige.html

http://altomboern.dk/kinesisk-kalender

http://graviditet-og-barn.dk/graviditeten/barnets-koen/kinesisk-kalender.html

http://www.mingraviditet.dk/snartgravid/kinesisk-kalender.htm

Her er lidt at lege med hvis i har lyst... synes det er lidt sjovt, og så er det også en sjov tidsfordriv... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.