Anonym skriver:
Hej alle....
Er simpelthen nød til og komme ud med det her. Start september besluttede vi at vi skulle ha et barn mere og i sidste uge stod jeg med en positiv test 
Er idag 4 plus 5, og kan absolut intet huske fra første barn
Hun er 4,5 år nu......
Er helt vildt glad/spændt. - men er der andre 2 gangsfødende som blev hurtig oppustet. Er spændt på hvor længe jeg kan skjule det for maven popper ud, ved godt det ikke er baby, men fordi jeg er oppustet.....
Hej... Først et stort tillykke
Må da sige det gik da hurtigt så,, har du slet ikke Været på p-piller? Eller havde du måske lige smidt dem da i besluttede det... ?
Jeg er selv i den situation at i de sidste par uger har jeg også følt mig meget oppustet, synes især efter måltider, har også haft en stikken i venstre side af underlivet, været meget træt osv,,,
har ikke haft mit mens siden slutningen af august, i mandags kom der så helt lidt noget brunligt noget, plejer at bløde en del, så det undrede mig ( bløder stadig ikke, det brune er næsten væk. )så jeg tog en g-test i tirsdag, negativ, ringede så til lægen i fredags fik en tid kl 12, hun tog en g-test, negativ, hun sagde jeg skulle vente en uges tid, tage en hjemmetest hvis den stadig var negativ, så skulle jeg igen efter en uge komme og få taget en graviditets-blodprøve,,,,,,,,
men lige nu har jeg slet ingen symtomer synes det hele er meget mærkelig, og ventetiden er ulidelig,,, så jeg er meget glad for dine vegne, man kan kun være glad for at det er lykkedes så hurtig.... 

Jeg venter stadig i spænding, selvom jeg ikke tror så meget på det mere.... 
stort tillykke til jer....