Efterårsferie! :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

283 visninger
5 svar
0 synes godt om
12. oktober 2014

Karina84

Jaaaa efterårsferie! En hel uge med ungerne hjemme (3½ og 1&frac12

Tænker der bliver nødt til at ske lidt, med to børn i den alder (og hvis jeg skal undgå at blive totalt skør i hovedet af snak) 

Så er egentlig bare nysgerrig for hvad i har af planer??

Her snakker vi om, om den store skal have hans første tur i biffen, så det kommer en af dagene nok til at gå med

Så skal vi sikkert også en tur i IKEA hvis vi kan få svigerne med (der skal også være lidt for de voksne jo      )

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. oktober 2014

Trekløver(:

Karina84 skriver:

Jaaaa efterårsferie! En hel uge med ungerne hjemme (3½ og 1&frac12

Tænker der bliver nødt til at ske lidt, med to børn i den alder (og hvis jeg skal undgå at blive totalt skør i hovedet af snak) 

Så er egentlig bare nysgerrig for hvad i har af planer??

Her snakker vi om, om den store skal have hans første tur i biffen, så det kommer en af dagene nok til at gå med

Så skal vi sikkert også en tur i IKEA hvis vi kan få svigerne med (der skal også være lidt for de voksne jo      )

Vi skal til halloween i Tivoli og så tror jeg at vi skal i skoven og samle kastanjer. 

Anmeld

12. oktober 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Vi har ikke lagt nogen planer - udover at vi skal i et skønt sommerhus hvor der både er gynger, rutjsebane og sandkasse i haven og ellers er stranden kun 400m fra. Så vi tager nok en dag af gangen

Vores dreng kom i biografen da han blev tre - han syntes det var kedeligt, men var vild med vingummier

men en tur på biblioteket er ret hyggeligt på en kedelig regnfuld dag

Anmeld

12. oktober 2014

lineog4

Synes allerede vi har nået nok for en helt ferie  

Den mindste og jeg har været inde og se bamse balletter, og mødte storebror og far i kbh og ser legobutik (uden at købe noget vauw) og gadegøgl og hygge.

Storesøster var hos veninde fordi de skulle i biffen og se noget 1D.

I dag så vi Master Fatman med jazzskolen og nu er de hos mormor og ordne et eller andet mens jeg lige fik tid til mig selv.

I morgen eller tirsdag tager vi i zoologisk museum, og jeg skal i teater med min mor. Så er der noget byg selv i skoven vi måske tager til den anden dag.

Onsdag er det den store datters tur til teater med mormor og hvad vi andre laver ved jeg ikke, håber lidt på regnvejr så vi har en undskyldning for at bygge huler, drikke kakaomælk og tænde stearinlys. 

Torsdag står den på ZOO og fredag bon bon land hvor farmand forhåbentlig kan få fri... Og det var så den ferie snøft, men den sluttes af med den største dreng skal se sin første fodboldskamp og vi andre tager halloween på er spilested.

Anmeld

12. oktober 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79

Her ska thea ind og se teater med Emil fra lønneberg sammen med endten mig eller far. Vi vuderere at alberte på 2 var for lille til at komme med.

Så ska jeg arbejde nogle dage, hvor ungerne er meldt til pasning og far ska tømme vores skur og på affaldspladsen.

Så har min skønne moster lige skrevet i går om ik vi ik ku tænke os at låne deres sommerhus nogle dag ved vesterhavet, så det har vi sagt ja tak til. 

Så ska jeg arbejde et par dage, men kæresten og ungerne hygger. Så her kommer ugen helt sikkert til at flyve afsted! Vh stine

Anmeld

12. oktober 2014

Tip!

Jeg har næsten ingen ferie... 

Igår var vi ude og fiske med mine søskende og self min søn.. Der blev fanget en stor ørred,så det var noget min søn kunne lide. 

Min søn har legekammerat til overnatning fra igår til Idag, og igen til imorgen..Idag pakkede vi madpakker og cyklede i skoven, hvor drengene kunne få brugt noget krudt, en dejlig tur på 4 timer. 

Imorgen skal vi til frisøren, have gjort haven vinterklar og ryddet op i skuret. 

Tirsdag bliver slap af dag i nattøj.. 

Onsdag skal jeg arbejde igen, så sønnike skal være sammen med hans moster, torsdag-fredag-lørdag og søndag arbejder jeg... Nogle dage dobbelt vagter.. Puha..  

Godt min søn skal hygge med moster og mormor, for han har ferie hele ugen 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.