Kommer hun nogensinde tilbage?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.684 visninger
10 svar
6 synes godt om
11. oktober 2014

dervarengang

Ja min eks er så smuttet fra mig... igennem 4 år har vi elsket og hjulpet hinanden gennem alt! 
Hun slår så op med mig og kommer sammen med en anden fyr officielt på facebook 1 uge efter. 

Der går 2 uger med ham den nye og så kommer hun og siger at hun vil tilbage til mig og vil slå op med ham den nye i weekenden. Det gør hun så ikke og bliver så fortsat hos ham den nye. De har så måneds dag her i næste uge og de har købt måneds gave til hinanden og de virker totalt forelsket og hel oppe på den "lyserødesky" Kan det virkelig passe at hun er ny forelsket allerede? Vi skrev sammen for 1 uge siden og hun sagde vi stadig skulle finde en dag at snakke sammen fordi vi havde nogle ting vi skulle have afklaret osv. Men jeg ved godt at jeg ikke skal vente på hende, men kan det virkelig passe? det virker lidt som en falsk forelskelse? Og hvor længe varde sådan en flask forelskelse hvis det nu er det som det er? For selv om jeg godt ved jeg ikke skal vente på hende så kan jeg ikke lade vær for den pige er simpelthen bare min bedre halvdel. Også det at hun sagde til mig for de der 2 uger siden da hun ville have mig tilbage at hun allerede var træt af ham pga han var umoden og han ikke viste interesse når hun var ked af det osv. kan det virkelig passe at hun bare lige sådan ændre syn på ham i løbet af 2 uger og så flyver op på en lyserødsky ?
Ved godt at det kan lade sig gøre at hun er videre men jeg har sådan lyst til at høre om det nogensinde sker at de kommer tilbage fordi at de finder ud af at græsset ikke er grønnere på den anden side? Er så knust

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. oktober 2014

FamilenStorm

Kære dig.. 

Har at læst dit andet indlæg om

st hun havde fundet en ny.. Det er svært for os at sige hvordan og hvorledes, når vi ikke kender her.. Som andre skrev i det andet indlæg, så kan det være at hun bare har mødt manden i sit liv, men det kan også bare være en rebounder, det er der ingen der ved.. 

Det kan ske at lige nu er det manden i hendes liv, men at om 1 mdr, 2 mdr 1 år ikke synes det mere.. 

Mit råd til dig vil være, fokusere på dig selv.. Tag i byen med nogle gutter, ha det sjovt.. Kommer hun tilbage, så kan du tage stilling til om du vil det, og hvis ikke, så støder du lige pludselig ind i DIN drømmepige..

Anmeld

11. oktober 2014

dervarengang

FamilenStorm skriver:

Kære dig.. 

Har at læst dit andet indlæg om

st hun havde fundet en ny.. Det er svært for os at sige hvordan og hvorledes, når vi ikke kender her.. Som andre skrev i det andet indlæg, så kan det være at hun bare har mødt manden i sit liv, men det kan også bare være en rebounder, det er der ingen der ved.. 

Det kan ske at lige nu er det manden i hendes liv, men at om 1 mdr, 2 mdr 1 år ikke synes det mere.. 

Mit råd til dig vil være, fokusere på dig selv.. Tag i byen med nogle gutter, ha det sjovt.. Kommer hun tilbage, så kan du tage stilling til om du vil det, og hvis ikke, så støder du lige pludselig ind i DIN drømmepige..

Ja jeg ved det godt Men jeg har det bare sådan at jeg vil fandme ikke give op ! Jeg ved at jeg skal i den tid jeg venter komme videre og sådan. Men nej i den tid jeg venter vil jeg prøve at arbejde med mig selv som at jeg skal blive gladere og ikke gå og være i et sort hul hele tiden. Men ligemeget hvad vil jeg vente på den pige! Og tak for dit svar. 

Anmeld

11. oktober 2014

LilleLene

dervarengang skriver:

Ja min eks er så smuttet fra mig... igennem 4 år har vi elsket og hjulpet hinanden gennem alt! 
Hun slår så op med mig og kommer sammen med en anden fyr officielt på facebook 1 uge efter. 

Der går 2 uger med ham den nye og så kommer hun og siger at hun vil tilbage til mig og vil slå op med ham den nye i weekenden. Det gør hun så ikke og bliver så fortsat hos ham den nye. De har så måneds dag her i næste uge og de har købt måneds gave til hinanden og de virker totalt forelsket og hel oppe på den "lyserødesky" Kan det virkelig passe at hun er ny forelsket allerede? Vi skrev sammen for 1 uge siden og hun sagde vi stadig skulle finde en dag at snakke sammen fordi vi havde nogle ting vi skulle have afklaret osv. Men jeg ved godt at jeg ikke skal vente på hende, men kan det virkelig passe? det virker lidt som en falsk forelskelse? Og hvor længe varde sådan en flask forelskelse hvis det nu er det som det er? For selv om jeg godt ved jeg ikke skal vente på hende så kan jeg ikke lade vær for den pige er simpelthen bare min bedre halvdel. Også det at hun sagde til mig for de der 2 uger siden da hun ville have mig tilbage at hun allerede var træt af ham pga han var umoden og han ikke viste interesse når hun var ked af det osv. kan det virkelig passe at hun bare lige sådan ændre syn på ham i løbet af 2 uger og så flyver op på en lyserødsky ?
Ved godt at det kan lade sig gøre at hun er videre men jeg har sådan lyst til at høre om det nogensinde sker at de kommer tilbage fordi at de finder ud af at græsset ikke er grønnere på den anden side? Er så knust

jeg er ked af at sige det, men for mig lyder det som om, hun har "haft" ham INDEN hun gik fra dig
For at offentligegøre efter en uge :O det er vidst kun 13-årige der gør det...

Jeg tror det med at hun ville tilbage til dig igen, var en usikkerhed fra hendes side om, det nu var det rigtige hun havde gjort, kun for at hjælpe hende selv, desværre.

Mit råd ville være at komme over hende, og IKKE gå tilbage hvis hun en dag bliver "usikker" igen. Brug noget tid med gutterne og ikke mindst med dig selv. Gør nogle ting som gør DIG glad

Anmeld

11. oktober 2014

WilliamDSTN

dervarengang skriver:

Ja jeg ved det godt Men jeg har det bare sådan at jeg vil fandme ikke give op ! Jeg ved at jeg skal i den tid jeg venter komme videre og sådan. Men nej i den tid jeg venter vil jeg prøve at arbejde med mig selv som at jeg skal blive gladere og ikke gå og være i et sort hul hele tiden. Men ligemeget hvad vil jeg vente på den pige! Og tak for dit svar. 

Rigtig sødt at du vil vente på hende, men tænk nu hvis hun virkelig er forelsket og hun bliver? så står du tilbage med et knust hjerte og ved ikk hvad du skal gøre fordi du forventede hun jo kom tilbage.

Pas på, hyg dig med vennerne og prøv at slå hende ud af hovedet.

Anmeld

12. oktober 2014

EAF

dervarengang skriver:

Det var heller ikke dig der gav op, det gjorde hun og valgte dig fra. Hvorfor vil du kæmpe om een der ikke vil dig? Hun dusker jo allerede en anden.  Find en måde at få hverdagen til at handle om andet end hende, få dig nogen sunde interesser eller tag fat på de gamle - hiv fat i vennerne og lad dem tage dig med ud i en ny og spændende verden, efter 4 år  

Anmeld

12. oktober 2014

Bshizzle

Er du en kvinde? Dette forvirrer mig nemlig da din profil viser dette! 

Well... 

Jeg forstår virkelig ikke at du prøver at kæmpe for hende. 

Hun har tydeligt bevist at hun ikke vil dig, eftersom hun gik tilbage til fyren der! 

Og jeg tænker osse lidt.. 1 uge efter dig?! Der må ligge noget tidligere bag! 

Kom videre... Hun er ikke det værd! 

Anmeld

12. oktober 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

Du siger at du vil "komme videre mens du venter på hende"?? Kan du selv se det selvmodsigende i den sætning?  

hvis du venter på hende, kommer du jo netop ikke videre.  Det er røv hårdt at blive forladt, og det er helt okay at græde snot og være vred over det! Men drop tanken om at hun vender tilbage, det gør kun processen længere og værre. 

Anmeld

12. oktober 2014

Fru Frederiksen.

Det er smadder synd for dig, hun kan ikke være bekendt og sige at hun ikke vil ham alligevel, og så blive ved med at kæreste med ham, måske er det fordi hun ikke kan håndtere at du bliver ked af det, at hun ikke siger sandheden. Eller så er hun super egoistisk. Prøv og sige fra, hvis hun kommer igen og siger at han ikke giver hende opmærksomhed nok, for hun fortjener ikke at du står til rådighed for at høre på det, hun må beslutte sig for hvad hun vil og det er kun hende der kan det, du må være stærk og sige til hende at du ikke kan være den der trøster hende fordi hun er usikker på hvad hun vil. Håber du finder styrke til at komme videre, gå ud og hyg med nogle venner og gør noget du kan hygge dig med.  Og husk at du skal tænke på dig selv nu ikke på hende, hun må selv rode med sin usikkerhed når hun ikke er ærlig. 

Anmeld

12. oktober 2014

modesty

Som andre også skriver i tråden - der er nok ret stor sandsynlighed for at hun har mødt den her fyr mens hun stadig var sammen med dig. Jeg ville ikke skrive det i den anden tråd fordi det virker som om du har et lidt... urealistisk billede af situationen. Men altså:

Kom videre! Glem hende. Lad være med at vente på hende.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.