Jeg vågnede op om natten for nogle dage siden med mange mave smerter og i den ene side, jeg kunne lige klare at trisse ud og tisse og tilbage igen, gjorde ondt da jeg skulle tisse men tænkte ikk nærmere over det faldt i søvn med det samme.
i går midt om natten vågnede jeg igen med nogle af de mest intense smerter igen i maven og siden, ville ikk vække min mand så ud og tisse igen fordi det jo hjalp sidst, det gjorde det bare ikk denne gang, havde svært ved at trække vejret og det gjorde bare så ondt, vi ringede til vagtlægen og de sendte en ud til mig, de sagde det var fordi han lå og trykkede på mine organer.
igen i dag da jeg sad i sofaen fik jeg ondt igen, vi ringede til min jordmoder og vi kom ind og blev tjekket, og de tjekkede om hans hjerte slog og om alt var som det skulle med ham, heldigvis var alt som det skulle være med ham, de sendte en læge ind bare for at være sikre og de trykkede rundt på min mave og de fandt ud af at det var mine mave der simpelthen bare voksede og det var en form for vokseværk i min mave, plus at jeg evt kan have en urinvejsinfektion.
så nu skal jeg bare slappe af og tage i svømmehallen 
men nøj hvor var jeg bange for at miste ham.
Anmeld