Aldrig været så bange

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

635 visninger
8 svar
4 synes godt om
11. oktober 2014

WilliamDSTN

Jeg vågnede op om natten for nogle dage siden med mange mave smerter og i den ene side, jeg kunne lige klare at trisse ud og tisse og tilbage igen, gjorde ondt da jeg skulle tisse men tænkte ikk nærmere over det faldt i søvn med det samme.

i går midt om natten vågnede jeg igen med nogle af de mest intense smerter igen i maven og siden, ville ikk vække min mand så ud og tisse igen fordi det jo hjalp sidst, det gjorde det bare ikk denne gang, havde svært ved at trække vejret og det gjorde bare så ondt, vi ringede til vagtlægen og de sendte en ud til mig, de sagde det var fordi han lå og trykkede på mine organer. 

igen i dag da jeg sad i sofaen fik jeg ondt igen, vi ringede til min jordmoder og vi kom ind og blev tjekket, og de tjekkede om hans hjerte slog og om alt var som det skulle med ham, heldigvis var alt som det skulle være med ham, de sendte en læge ind bare for at være sikre og de trykkede rundt på min mave og de fandt ud af at det var mine mave der simpelthen bare voksede og det var en form for vokseværk i min mave, plus at jeg evt kan have en urinvejsinfektion. 

så nu skal jeg bare slappe af og tage i svømmehallen

men nøj hvor var jeg bange for at miste ham.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. oktober 2014

TR

Godt der ikk var noget ! Kan virkelig godt forstå du var bange vil jeg virkelig også være! 

Havde du så blærebetændelse? Hvor langt er du?

Anmeld

11. oktober 2014

WilliamDSTN

TR skriver:

Godt der ikk var noget ! Kan virkelig godt forstå du var bange vil jeg virkelig også være! 

Havde du så blærebetændelse? Hvor langt er du?

det ved de først om et par dage øv,

ja det var godt nok et skræk for livet det eneste jeg tænkte var åh nej min baby, 

jeg er 22 uger henne 23 tirsdag glæder mig så meget til han kommer ud 

Anmeld

11. oktober 2014

TR

Nørreslet skriver:

det ved de først om et par dage øv,

ja det var godt nok et skræk for livet det eneste jeg tænkte var åh nej min baby, 

jeg er 22 uger henne 23 tirsdag glæder mig så meget til han kommer ud 

Hvorfor først der? 

Jeg glæder mig også helt vildt til min er ude ! 

Holder ikk til alle de bekymringer 

Anmeld

11. oktober 2014

WilliamDSTN

TR skriver:

Hvorfor først der? 

Jeg glæder mig også helt vildt til min er ude ! 

Holder ikk til alle de bekymringer 

de sagde den skulle til dyrkning, der var spor i min urin men ikk nok til at de var sikre  

Anmeld

11. oktober 2014

LouiseEm

Jeg vågnede op om natten for nogle dage siden med mange mave smerter og i den ene side, jeg kunne lige klare at trisse ud og tisse og tilbage igen, gjorde ondt da jeg skulle tisse men tænkte ikk nærmere over det faldt i søvn med det samme.

i går midt om natten vågnede jeg igen med nogle af de mest intense smerter igen i maven og siden, ville ikk vække min mand så ud og tisse igen fordi det jo hjalp sidst, det gjorde det bare ikk denne gang, havde svært ved at trække vejret og det gjorde bare så ondt, vi ringede til vagtlægen og de sendte en ud til mig, de sagde det var fordi han lå og trykkede på mine organer. 

igen i dag da jeg sad i sofaen fik jeg ondt igen, vi ringede til min jordmoder og vi kom ind og blev tjekket, og de tjekkede om hans hjerte slog og om alt var som det skulle med ham, heldigvis var alt som det skulle være med ham, de sendte en læge ind bare for at være sikre og de trykkede rundt på min mave og de fandt ud af at det var mine mave der simpelthen bare voksede og det var en form for vokseværk i min mave, plus at jeg evt kan have en urinvejsinfektion. 

så nu skal jeg bare slappe af og tage i svømmehallen

men nøj hvor var jeg bange for at miste ham.

Undskyld mig, men hvad pokker skal du i svømmehallen efter når der er mulighed for at du har en urinvejsinfektion????!!!!!  Hold dig langt væk fra svømmehallen indtil du er sikker!

Anmeld

11. oktober 2014

WilliamDSTN

LouiseEm skriver:

Undskyld mig, men hvad pokker skal du i svømmehallen efter når der er mulighed for at du har en urinvejsinfektion????!!!!!  Hold dig langt væk fra svømmehallen indtil du er sikker!

For at motionere fordi jeg i forvejen har mange smerter.

det var noget af det sidste hun sagde var at jeg skulle i svømmehal i varm vands bassing intet om at jeg ikk måtte før de havde testet om jeg har blærebetændelse 

Anmeld

11. oktober 2014

TR

Nørreslet skriver:

de sagde den skulle til dyrkning, der var spor i min urin men ikk nok til at de var sikre  

Oki

Anmeld

11. oktober 2014

LouiseEm

Nørreslet skriver:

For at motionere fordi jeg i forvejen har mange smerter.

det var noget af det sidste hun sagde var at jeg skulle i svømmehal i varm vands bassing intet om at jeg ikk måtte før de havde testet om jeg har blærebetændelse 

Kan man da tænke sig til?? Svømmehallen er en stor bakteriebombe. Men det styrer du selvfølgelig selv. Det hjælper bare ikke ligefrem på en blærbetændelse 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.