Søskende klapvogns hjælpe

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

324 visninger
5 svar
1 synes godt om
11. oktober 2014

Anonym trådstarter

Der bliver cirka 19 mdr mellem mine to unger, når nr 2 har meldt sin ankomst.

Jeg vil gerne have en tvilling klapvogn til dem, så den store kan sidde og se fremad og de lille ligge i en liftdel i vognen. 

Har nogen herinde erfaringer med en bestemt vogn der var god? Eller evt en der ikke var? Jeg vil gerne have drejelige forhjul og at sæderne kan vendes i hver sin retning. Det ene sæde skal kunne erstattes af en lidt eller måske kunne have en lift i sig :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. oktober 2014

L-Mortil3

Peg perego har lavet en rigtig fin tandem der har alt det du søger, vi prøvede den til vores men storebror (15mdr) ville hellere gå og eller kører motorcykel :-)

http://www.sara-babyudstyr.dk/id/10369/00089.html

Anmeld

11. oktober 2014

Dianabk

Følger lige med her da jeg får 14 1/2 mdr mellem mine 

Anmeld

12. oktober 2014

MT86

Der bliver cirka 19 mdr mellem mine to unger, når nr 2 har meldt sin ankomst.

Jeg vil gerne have en tvilling klapvogn til dem, så den store kan sidde og se fremad og de lille ligge i en liftdel i vognen. 

Har nogen herinde erfaringer med en bestemt vogn der var god? Eller evt en der ikke var? Jeg vil gerne have drejelige forhjul og at sæderne kan vendes i hver sin retning. Det ene sæde skal kunne erstattes af en lidt eller måske kunne have en lift i sig :-)

Jeg har pseudotvillinger. Der er 12.mdr og 10 dage imellem min søn og datter. 

Vi havde en tvillinge klapvogn fra basson. Købtbi kære børn! 

Den var jeg rigtig glad for. Der var klapvognsdel til sønnen og lift del til datteren. Vi kunne selv vælge om sønnen skulle kigge frem af eller kigge på os. Det var en rigtig lækker vogn. 

Denne vogn var endda lige så den kunne gå igennem almindelige døre, hvilket mange tvillingevogne ikke kan, de er gerne lige et par centimeter for brede! 

Har lige kigget alle mine billeder igennem på telefonen, men har fået ny telefon, så har ikke billedet af den! Jeg ser om jeg kan finde et så sætter jeg det op til dig. Den havde nemlig også drejehjul foran

Anmeld

12. oktober 2014

MT86

Denne minder meget om den jeg havde. Lift delen på min kunne så kun vende mod køreren(mor og far)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

13. oktober 2014

Anonym trådstarter

MT86 skriver:

Denne minder meget om den jeg havde. Lift delen på min kunne så kun vende mod køreren(mor og far)

Mange tak for svar. Den vogn ser og lyder rigtig fin, det vil jeg lige tjekke ud 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.