Jeg vil ikke rigtig noget med det her indlæg, men jeg kan ikke stoppe med at tænke på det, så nu deler jeg det lige med jer!
Sidste år testede jeg positivt den 18 December. Hvilket må betyde at vi fik lavet baby i november. Vi mistede desværre i midten af Januar ca, og har kæmpet siden. Vigtig detalje.
Jeg har haft snakket lidt med en clairvoyant, her for et par dage siden, og jeg spurgte selvfølgelig indtil om jeg bliver mor igen.
Hun svarede, at der lå en baby og ventede, og at HUN var rigtig tæt på! Faktisk 4-6 uger, så skulle jeg være gravid.
Den udmelding passer PRÆCIST med min cyklus. Altså fx. Havde æl sidst dag, så om 2 uger forventer jeg mens. 2 uger efter ÆL igen. Når jeg forventer mens igen er der jo så gået 6 uger.
Det er jo fedt! MEN...
I går da jeg får hentet min datter i børnehave vender hun sig om og siger pludseligt, ud af det blå, "Mor, har du en baby i maven?" hvorefter jeg fortæller at det har jeg ikke og hun udbryder "Jo du har da!"
Mystisk, ikke?
Nu kommer det mest mystiske.
I går aftes sad jeg og tænkte det hele igennem og tjekkede min cyklus.
HVIS clairvoyanten får ret, bliver baby lavet i November. Og jeg ville have test dag den.... Ja, tag et gæt.
18 DECEMBER!!
Hvilket vil betyde at jeg vil have termin osv PRÆCIS som da vi mistede..
Det er da mystisk, ikke?!
Anmeld