skræmmende historie.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

815 visninger
4 svar
0 synes godt om
11. oktober 2014

natashalarsen

Jeg er 2 gangs gravid

9+3 idag. Var til scanning 6+1 så hjerte blink

frygter bare med alle de historie med at folks  babyer døde uge 8+ og de så har gået med dødt foster . Skal scannes dn 29 oktober, men er ret nervøs nu... døjer ikk så meget med kvalme mere eller noget  så tænker er der noget galt?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. oktober 2014

Maja_4000

Jeg har to børn og havde ikke kvalme én eneste gang i graviditerne

Må indrømme at jeg var lidt skræmt hele graviditeten.. Synes der varmange omkring mig som mistede MEGET sent i graviditeten

Anmeld

13. oktober 2014

Janey

Profilbillede for Janey

Jeg havde kun kvalme i en uges tid med min datter, og hun lever i bedste velgående, men jeg kender godt til det, du skriver. Min første graviditet var ubekymret, og jeg skænkede det ikke en tanke, at der kunne gå noget galt. Det er heldigvis først efter hendes fødsel, at jeg begyndte at støde på alle de her skrækhistorier, så når jeg bliver gravid igen, tror jeg ikke, at min graviditet bliver lige så ubekymret som den første.

Anmeld

13. oktober 2014

Trekløver(:

natashalarsen skriver:

Jeg er 2 gangs gravid

9+3 idag. Var til scanning 6+1 så hjerte blink

frygter bare med alle de historie med at folks  babyer døde uge 8+ og de så har gået med dødt foster . Skal scannes dn 29 oktober, men er ret nervøs nu... døjer ikk så meget med kvalme mere eller noget  så tænker er der noget galt?

Man behøver ikke have kvalme, jeg havde overhovedet ikke kvalme da jeg var gravid. 

Anmeld

13. oktober 2014

Louise-Nicki-buddi

Jeg er gravid for første gang . 

Jeg har haft kvalm to gange tror jeg og min baby sparker rundt og er sund og rask 

så tror ikke kvalme har betydning om baby har det godt . 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.