så er vi på den igen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

263 visninger
3 svar
0 synes godt om
10. oktober 2014

MorTilDenDejligste

efter et års kamp testede jeg positiv, men lykken var kort da jeg i fredags d.3/10 fik en scanning (10+2) der viste at fostret var dødt

havde selv betalt for en scanning i uge 6+5(fosteret målte 8mm) for at sikre mig at alt sad og var som det skulle. Og ja alt var som det skulle, så hjerteblink , men men det var så det, til min scanning i fredags målte de fostret og det var kun 9mm det vil sige at det faktisk døde samme dag eller dagen efter ca.

så nu er jeg desværre med i klubben igen, håber det bliver et kort visit selvom i er nogle dejlige tøser alle sammen.

kram og god weekend fra mig til jer.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. oktober 2014

Bak

Årh, hvor trist! Du får lige et stort med på vejen! Håber I snart får en blivende spire!

Anmeld

10. oktober 2014

Babydrøm

catharina skriver:

efter et års kamp testede jeg positiv, men lykken var kort da jeg i fredags d.3/10 fik en scanning (10+2) der viste at fostret var dødt

havde selv betalt for en scanning i uge 6+5(fosteret målte 8mm) for at sikre mig at alt sad og var som det skulle. Og ja alt var som det skulle, så hjerteblink , men men det var så det, til min scanning i fredags målte de fostret og det var kun 9mm det vil sige at det faktisk døde samme dag eller dagen efter ca.

så nu er jeg desværre med i klubben igen, håber det bliver et kort visit selvom i er nogle dejlige tøser alle sammen.

Håber I snart er heldige 

Anmeld

10. oktober 2014

anonym10101

catharina skriver:

Åh nej dog. 

Håber på det bedste for dig!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.