Endelig kommet så langt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.428 visninger
23 svar
23 synes godt om
10. oktober 2014

grinny

nu føler jeg endelig at vi er rigtigt igang. Skal starte med Pergotime imorgen, røntgen af æggeledere på næste fredag d. 17/10 og skannes den 20/10.

Hvis alt går som det skal - og det gør det jo - så skal jeg insemineres om ca. 14 dage

Fedt at komme hertil! Vejen har været lang men jeg er glad, vi er glade, og vi går ind til hele med løftet hoved og krydsede fingre!  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. oktober 2014

esioul

grinny skriver:

nu føler jeg endelig at vi er rigtigt igang. Skal starte med Pergotime imorgen, røntgen af æggeledere på næste fredag d. 17/10 og skannes den 20/10.

Hvis alt går som det skal - og det gør det jo - så skal jeg insemineres om ca. 14 dage

Fedt at komme hertil! Vejen har været lang men jeg er glad, vi er glade, og vi går ind til hele med løftet hoved og krydsede fingre!  

Anmeld

10. oktober 2014

grinny

esioul skriver:

Tak søde 

Snakkede jo med klinikken idag og hos Trianglen går man ikke en dag frem, så i følge dem startede min mens igår selvom det var ved 17 tiden. Vildt der kan være så meget forskel, for det andet giver jo egentlig god mening for mig 

Anmeld

10. oktober 2014

esioul

grinny skriver:

Tak søde 

Snakkede jo med klinikken idag og hos Trianglen går man ikke en dag frem, så i følge dem startede min mens igår selvom det var ved 17 tiden. Vildt der kan være så meget forskel, for det andet giver jo egentlig god mening for mig 

ja det er noget forskelligt hvordan de griber det an 

Anmeld

10. oktober 2014

grinny

esioul skriver:

ja det er noget forskelligt hvordan de griber det an 

Ja, men det er også helt ligemeget, bare de selv har styr på det 

Anmeld

10. oktober 2014

anonym10101

Tusinde millioner gange held og lykke! :-)

Anmeld

10. oktober 2014

M (:

grinny skriver:

Held og lykke - håber snart der er en lillebrøster på vej til jer. 

Anmeld

10. oktober 2014

grinny

martsmoar skriver:

Tusinde millioner gange held og lykke! :-)

Mange tusind tak 

Anmeld

10. oktober 2014

grinny

M (: skriver:

Held og lykke - håber snart der er en lillebrøster på vej til jer. 

Tusind tak  Håber virkelig også at det bliver første eller andet forsøg

Anmeld

10. oktober 2014

Miia90

Så kan vi da følges ad, jeg startede på det idag  

hvilke klink er i på ?  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.