Tydelig??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

435 visninger
7 svar
1 synes godt om
10. oktober 2014

kristina1124

Er den her streg tydelig nok til, at kunne gøre mig gravid tror i? ��

Æl test - ligeså farvet som den kontrol streg der er i forvejen ?? Ved ikke om i kan se billede ��

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. oktober 2014

pussekat

kristinakjæp skriver:

Er den her streg tydelig nok til, at kunne gøre mig gravid tror i? ��

Æl test - ligeså farvet som den kontrol streg der er i forvejen ?? Ved ikke om i kan se billede ��

hejsa

der er ikke nok billde 

Anmeld

10. oktober 2014

kristina1124

Men hvis stregen er lige så tydelig som den anden streg, kan jeg så ikke blive gravid den dag med stor chance?? 

Anmeld

10. oktober 2014

DortheL

kristinakjæp skriver:

Men hvis stregen er lige så tydelig som den anden streg, kan jeg så ikke blive gravid den dag med stor chance?? 

Det er der man har ægløsning- så bare kom i gang! 

Anmeld

10. oktober 2014

kristina1124

Ja okay. Vi har nemlig været sammen igår og i tirsdags, hvor i tirsdags var den ikke så tydelig, men det var den igår og der gjorde vi det også. Tror du, at jeg kan blive gravid af det teknisk set uden, at have smerter som når ægget sætter sig fast? ��

Anmeld

10. oktober 2014

DortheL

Ja okay. Vi har nemlig været sammen igår og i tirsdags, hvor i tirsdags var den ikke så tydelig, men det var den igår og der gjorde vi det også. Tror du, at jeg kan blive gravid af det teknisk set uden, at have smerter som når ægget sætter sig fast? ��

Tja, lidt svært, når jeg ikke kan se billedet af din test. Men hvorfor skulle det ikke kunne være lykkedes? Der er jo også en rejsevej for sædcellerne, at skulle i gennem.
Jeg mærkede altså ikke noget til, da ægget satte sig fast - det tror jeg i hvert fald ikke. 

Men ved os havde vi kun sex en enkelt gang (den dag ÆL-testen var positiv). Et par uger efter stod jeg med en positiv graviditetstest  

Anmeld

10. oktober 2014

kristina1124

Hold da op ���� håber det er min tur nu så ��

Anmeld

10. oktober 2014

DortheL

kristinakjæp skriver:

Hold da op ���� håber det er min tur nu så ��

Jeg krydser fingre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.