baby med mindre hoved en krop

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

648 visninger
5 svar
3 synes godt om
10. oktober 2014

mor-til-4

hej med jeg alle jeg er ny her inde. 

men jeg har været til en scanning i dag hvor jeg så får atvide at han ikke vejer så meget hvilket er normalt eftersom jeg er ret lille. men får så også atvide at babys hoved er mindre end det burde være.  er helt ulykkelig. 

vil gerne høre om der er andre der har oplevet det sammen ? 

knuZ

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. oktober 2014

Sunsmile

mor-til-4 skriver:

hej med jeg alle jeg er ny her inde. 

men jeg har været til en scanning i dag hvor jeg så får atvide at han ikke vejer så meget hvilket er normalt eftersom jeg er ret lille. men får så også atvide at babys hoved er mindre end det burde være.  er helt ulykkelig. 

vil gerne høre om der er andre der har oplevet det sammen ? 

knuZ

Jeg ved ikke lige hvad det betyder. Men håber at det er noget som bliver bedre med tiden. 

Hvad sagde de ellers om det ved scanning. 

Fra mig.

Ønsker for dig at du kan få en sund og rask baby. 

Anmeld

10. oktober 2014

mor-til-4

Sunsmile skriver:

Jeg ved ikke lige hvad det betyder. Men håber at det er noget som bliver bedre med tiden. 

Hvad sagde de ellers om det ved scanning. 

Fra mig.

Ønsker for dig at du kan få en sund og rask baby. 

de sagde at de skal holde øje med at det fortsat vokser og så skal de tjekke hjernen hver gang at den udvikler sig som den skal. 

er lidt forvirret i de ting som de scannings damer siger og er så føgelsesladet i forvejen for tiden.. 

men der kan være en chance for at hans hoved stopper helt med at vokse og så vil de tage ham ud før tid..

tak skal du ha 

Anmeld

10. oktober 2014

Sunsmile

mor-til-4 skriver:

de sagde at de skal holde øje med at det fortsat vokser og så skal de tjekke hjernen hver gang at den udvikler sig som den skal. 

er lidt forvirret i de ting som de scannings damer siger og er så føgelsesladet i forvejen for tiden.. 

men der kan være en chance for at hans hoved stopper helt med at vokse og så vil de tage ham ud før tid..

tak skal du ha 

Årh øv.  Fingre for dig.

Hvornår skal du så til scanning igen?

Anmeld

10. oktober 2014

mor-til-4

Sunsmile skriver:

Årh øv.  Fingre for dig.

Hvornår skal du så til scanning igen?

det skal jeg her omkring den 24 ca 

Anmeld

11. oktober 2014

Sunsmile

mor-til-4 skriver:

det skal jeg her omkring den 24 ca 

Ej jeg håber virkelig at der er sket en positiv udvikling. Pøj pøj med det. Håber du ka få tiden til at gå.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.