søvnløshed?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.410 visninger
5 svar
0 synes godt om
10. oktober 2014

Anonym trådstarter

Hej damer :-)

Jeg kan læse mange steder på nettet at i starten af graviditeten bliver man meget træt og sover hele tiden.  Men jeg ville hører om der er nogle af jer som har oplevet det omvendte? Altså at være søvnløs i det første stykke tid.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. oktober 2014

Mor til guldklumpen

Ja jeg havde det på samme måde. Jeg fandt ud af at jeg var gravid i uge 6 og frem til uge 9 kunne jeg næsten ikke sove. Tror jeg sov et par timer hver nat, jeg kunne simpelhen ikke finde ro. Så tror det er meget normalt, det er jo en kæmpe omvæltning det at blive gravid. Min læge sagde ihvertfald det var helt normalt, og jeg bare skulle prøve at hvile så meget som muligt

Anmeld

10. oktober 2014

Anonym trådstarter

Cat86 skriver:

Ja jeg havde det på samme måde. Jeg fandt ud af at jeg var gravid i uge 6 og frem til uge 9 kunne jeg næsten ikke sove. Tror jeg sov et par timer hver nat, jeg kunne simpelhen ikke finde ro. Så tror det er meget normalt, det er jo en kæmpe omvæltning det at blive gravid. Min læge sagde ihvertfald det var helt normalt, og jeg bare skulle prøve at hvile så meget som muligt

Okay tak fordi su ville dele din erfaring 

Anmeld

11. oktober 2014

Manna

Her er det begge dele. Både usandsynlig træt menvågen et par timer hver nat. Det startede meget tidligt. Nu er jeg ca uge 13 og det begynder så småt at blive bedre.

Anmeld

12. oktober 2014

DortheL

Hej damer :-)

Jeg kan læse mange steder på nettet at i starten af graviditeten bliver man meget træt og sover hele tiden.  Men jeg ville hører om der er nogle af jer som har oplevet det omvendte? Altså at være søvnløs i det første stykke tid.

Jeg sover virkelig elendigt! Er i dag 6+0 

Vågner rigtig mange gange om natten, har uro i mine ben, og kan ikke finde nogen særlig behagelig måde, at ligge på!

Anmeld

12. oktober 2014

Sajida2006

Det samme her, kan sagtens tage en lur om formiddagen, men så snart det blir aften kan jeh slet ik finde ro i kroppen, kan ik finde en ordenlig måde at ligge på og vågner minimum 3 gange for at sku på toilettet  Er ulidelig træt i løbet af dagen og det er en voldsom kamp at tage mig sammen bare til støvsugning... Er i dag 8+6 håber sådan på det bliver bedre snart

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.