Er det normalt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

349 visninger
1 svar
0 synes godt om
9. oktober 2014

Anonym trådstarter

God aften... 

Stoppede med mine P-piller i maj, efter 4 år. Et par dage efter fik jeg min "falske" menstruation en sidste gang på P-piller. I midten af Juli måned i blødte jeg igen, for det meste gammelt blod, blandet med frisk. I slutningen af august blødte jeg igen. Er det normalt at det svinger imellem mine cyklusser og dagene? For i september fik jeg ikke min mens, så jeg går stadig og venter på den?

Er det normalt? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. oktober 2014

Mor1986

Anonym skriver:

God aften... 

Stoppede med mine P-piller i maj, efter 4 år. Et par dage efter fik jeg min "falske" menstruation en sidste gang på P-piller. I midten af Juli måned i blødte jeg igen, for det meste gammelt blod, blandet med frisk. I slutningen af august blødte jeg igen. Er det normalt at det svinger imellem mine cyklusser og dagene? For i september fik jeg ikke min mens, så jeg går stadig og venter på den?

Er det normalt? 

Ja det er helt normalt. Kroppen skal efter den har været fyldt med p-piller finde tilbage til sin egen cyklus igen. Og det kan gody tage tid. 

Jeg stoppede selv i april men mine menatruationer er kommet hver måned med 28 dage i mellem. Men sådan har det altid været

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.