Gele royal

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

688 visninger
7 svar
2 synes godt om
9. oktober 2014

Bell'star

Nu har jeg efterhånden hørt/ læst om gele Royal en del gange i forbindelse, men har aldrig rigtig fundet ud af hvad det egentlig gør/er godt for? 

Og hvordan/hvornår man skal tage det? - inden man planlægger graviditet, mens man prøver at blive gravid, hele tiden eller kun i perioder osv.. 

Så er der ikke nogle kloge hoveder der kan hjælpe mig lidt her?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. oktober 2014

Emilie91

Bell'star skriver:

Nu har jeg efterhånden hørt/ læst om gele Royal en del gange i forbindelse, men har aldrig rigtig fundet ud af hvad det egentlig gør/er godt for? 

Og hvordan/hvornår man skal tage det? - inden man planlægger graviditet, mens man prøver at blive gravid, hele tiden eller kun i perioder osv.. 

Så er der ikke nogle kloge hoveder der kan hjælpe mig lidt her?

Ja jeg kan simpelthen heller ikke finde ud af hvad det lige præcis gør. Men det hjalp på os Vi havde prøvet at blive gravide i 7 cyklusser og til sidst prøvede vi gele royal også blev jeg gravid  

Vi tog begge to piller om dagen indtil positiv test Nogen stopper efter ægløsning og starter igen cyklussen efter .... Men ... Ja vi forsatte ... Held og lykke med det 

Anmeld

9. oktober 2014

Bell'star

emiliedamm skriver:

Ja jeg kan simpelthen heller ikke finde ud af hvad det lige præcis gør. Men det hjalp på os Vi havde prøvet at blive gravide i 7 cyklusser og til sidst prøvede vi gele royal også blev jeg gravid  

Vi tog begge to piller om dagen indtil positiv test Nogen stopper efter ægløsning og starter igen cyklussen efter .... Men ... Ja vi forsatte ... Held og lykke med det 

Altså både dig og din kæreste/mand tog hver to piller om dagen lige indtil du stod med en positiv test, eller hvordan?  

- lyder super at det virkede for jer, det er jo et godt tegn i hvert fald 

Anmeld

10. oktober 2014

Sajida2006

Gele royale er gulligt tyktflydende væske der smager enormt surt. Hvis man får selve ekstrakten SKAL det have været på køl og hurtigt sættes på køl når man kommer hjem med det el blir det dårligt meget hurtigt... 

http://da.m.wikipedia.org/wiki/Gelée_royale

Anmeld

10. oktober 2014

Sajida2006

Sajida2006 skriver:

Gele royale er gulligt tyktflydende væske der smager enormt surt. Hvis man får selve ekstrakten SKAL det have været på køl og hurtigt sættes på køl når man kommer hjem med det el blir det dårligt meget hurtigt... 

http://da.m.wikipedia.org/wiki/Gelée_royale

Glemte at sige det jo fås i pilleformat i matas og diverse helsekost butikker. Jeg fik mit opløst i et glas vand, en meget meget lille ske der kan måske være en dråbe på... Jeg fik det for leddegigt, men blev gravid efter kun 2 mdr 

Anmeld

12. oktober 2014

Emilie91

Bell'star skriver:

Altså både dig og din kæreste/mand tog hver to piller om dagen lige indtil du stod med en positiv test, eller hvordan?  

- lyder super at det virkede for jer, det er jo et godt tegn i hvert fald 

Ja lige præcis Han tog gele royal fra matas og jeg tog bidro ren... SÅ vi har en masse piller tilbage  

Anmeld

12. oktober 2014

LilleSpir

Dette her Gele Royal, er det noget man tager sammen med sine andre vitaminer, eller er det en erstatning for vitaminerne? :-)

Anmeld

12. oktober 2014

Sajida2006

Det er ikke en erstatning for andre vitaminer det er bare et kosttilskud. Men det har rigtig mange fordele så kan kun anbefale det �� de siger også at det kan være med til at forlænge levetiden 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.