Gravid 9+3 med 2 barn, synes jeg er meget stor !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.473 visninger
15 svar
4 synes godt om
9. oktober 2014

TheLittleOne

Hej, Det er længe siden jeg sidst har været aktiv bruger herinde.. Jeg er nu gravid for anden gang, vores datter er 3,5 og ved at man anden gang bliver hurtigt stor.

Andre der var samme størrelse 9+3 med andet barn?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. oktober 2014

Købmagerkonen

TheLittleOne skriver:

Hej, Det er længe siden jeg sidst har været aktiv bruger herinde.. Jeg er nu gravid for anden gang, vores datter er 3,5 og ved at man anden gang bliver hurtigt stor.

Jeg har desværre ikke personlige erfaringer at dele, men min kollega var mindst lige så stor som dig (fin mave ) på samme tidspunkt i graviditeten med hendes 2. barn. Det var fuldstændig umuligt at skjule hun var gravid ... og i dag har hun en skøn, rask dreng!

Anmeld

9. oktober 2014

Mor til Ella

TheLittleOne skriver:

Kan kun tale for mig selv.

og jeg kunne ikke se nogen mave så tidligt med nr 2 Men ved at mange bliver større anden gang.

Anmeld

9. oktober 2014

TheLittleOne

FruOlsen skriver:

Jeg har desværre ikke personlige erfaringer at dele, men min kollega var mindst lige så stor som dig (fin mave ) på samme tidspunkt i graviditeten med hendes 2. barn. Det var fuldstændig umuligt at skjule hun var gravid ... og i dag har hun en skøn, rask dreng!

Jeg har været til scanning (en ekstra) da min læge mente at jeg var længere henne eller at der var to. De 4 der var på stuen mente alle at jeg lignede en i uge 18.... På scannings billedet var det kun en lille guldklump

Men jeg har sådan en mærkelig følelse at der er to  

Anmeld

9. oktober 2014

TheLittleOne

Mor til Ella skriver:

Kan kun tale for mig selv.

og jeg kunne ikke se nogen mave så tidligt med nr 2 Men ved at mange bliver større anden gang.

Det er nemlig det... skanningen i dag viste "kun" en lille bebs, men jordmøderne kunne heller ikke forstå der ikke var to da jeg ligner en i uge 18  

Anmeld

9. oktober 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

https://www.baby.dk/debat/241779pi1/uge-8/85-og-40-o.aspx 

Det her er mig men nu hvor jeg er i uge 31, er jeg ikke større end sidst og ej heller taget mere på.  

Anmeld

9. oktober 2014

Wik

Jeg blev også hurtigt stor anden og tredje gang, det er meget forskelligt, jeg synes det ser helt normalt og smukt ud i mine øjne

Anmeld

9. oktober 2014

TheLittleOne

Mor11 skriver:

https://www.baby.dk/debat/241779pi1/uge-8/85-og-40-o.aspx 

Det her er mig men nu hvor jeg er i uge 31, er jeg ikke større end sidst og ej heller taget mere på.  

Det kan jeg godt se, så er skanningen nok rigtig 

Anmeld

9. oktober 2014

TheLittleOne

Wik skriver:

Jeg blev også hurtigt stor anden og tredje gang, det er meget forskelligt, jeg synes det ser helt normalt og smukt ud i mine øjne

Ja for filen man bliver hurtig stor! Smukt ja, alle gravide er smukke med deres mirakler 

Anmeld

9. oktober 2014

Wik

TheLittleOne skriver:

Ja for filen man bliver hurtig stor! Smukt ja, alle gravide er smukke med deres mirakler 

He he ja stort set.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.