jalousi

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.135 visninger
10 svar
1 synes godt om
9. oktober 2014

WilliamDSTN

Jeg har det svært med at indrømme det her, men jeg er død jaloux, og det er først kommet her de sidste dage, er fuldkommen åndsvagt min mand kunne aldrig finde på at være mig utro. 

Men er så svært når vi går nogle steder sammen står piger bare og savler over ham, og jeg er ved at blive bims.

Jeg ved han elsker mig og aldrig kunne finde på det, da vi begge har været udsat for utroskab. 

har det sværest ved at han tager nogle steder uden mig men han skal jo arbejde.

tak fordi i læste med under mit lille sammenbrud.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. oktober 2014

nadia93

Nørreslet skriver:

Jeg har det svært med at indrømme det her, men jeg er død jaloux, og det er først kommet her de sidste dage, er fuldkommen åndsvagt min mand kunne aldrig finde på at være mig utro. 

Men er så svært når vi går nogle steder sammen står piger bare og savler over ham, og jeg er ved at blive bims.

Jeg ved han elsker mig og aldrig kunne finde på det, da vi begge har været udsat for utroskab. 

Jeg kender det godt men tror bare det er at bide det i sig

Anmeld

9. oktober 2014

WilliamDSTN

nadia93 skriver:

Jeg kender det godt men tror bare det er at bide det i sig

Det er hårdt, men du har nok ret

i det mindste er der andre end mig der synes jeg har en lækker mand

Anmeld

9. oktober 2014

nadia93

Nørreslet skriver:

Ja man må jo se posetivt på det hved min kærest følte sig lidt kvalt i starten for han måtte faktisk ik noget uden mig men tænkte på hvad hvis det var mig der intet uden ham og det jo ik fedt så han hved jeg har det sådan og så det jo op til ham ar jeg stoler på ham for hvis der sker noget ville det nok ske uanset hvad 

Anmeld

9. oktober 2014

nadia93

Nørreslet skriver:

Ja man må jo se posetivt på det hved min kærest følte sig lidt kvalt i starten for han måtte faktisk ik noget uden mig men tænkte på hvad hvis det var mig der intet uden ham og det jo ik fedt så han hved jeg har det sådan og så det jo op til ham ar jeg stoler på ham for hvis der sker noget ville det nok ske uanset hvad 

Anmeld

9. oktober 2014

PST

Jeg kender det godt, og det er en forfærdelig følelse ! Jeg har aldrig været ekstremt jaloux, men efter jeg er blevet gravid, så er min fornuft - til tider - forsvundet !

Vi fik forleden en lang snak om det, og jeg fik fortalt, at jeg bare har ændret mine ønsker for en hel del ting - hvilket han tog til sig (håber jeg) ! Bl.a. synes jeg, at det er en forfærdelig følelse at sidde tilbage herhjemme, når han skal i byen - det er bare ikke det samme, og få en veninde over i mellemtiden !! Det er en laaaaang forklaring - MEN kort sagt, så ville jeg gerne være bedre til ikke at være jaloux !

Jeg har en mand som elsker mig, og det viser og fortæller han mig alle dage ! Måske hjælper det dig at vide, at du ikke er alene !  

Anmeld

9. oktober 2014

WilliamDSTN

nadia93 skriver:

Sådan vil jeg heller ikk være, stoler på ham, men det er de andre jeg ikk stoler på. 

jeg hader når vi fx er i fakta og pigerne ved disken sidder der og savler over ham og nærmest tager tøjet af ham med øjnene. og jeg synes det sker tit.

jeg har kendt ham i lidt over et år og vi har været gift næsten et år, jeg ved det er mig han vil have, men org det er lige til at blive bims af, og det er først noget jeg sådan rigtig har lagt mærke til for nogle dage siden har slet ikk generet mig ellers for han er jo min.... 

Anmeld

9. oktober 2014

nadia93

Nørreslet skriver:

Sådan vil jeg heller ikk være, stoler på ham, men det er de andre jeg ikk stoler på. 

jeg hader når vi fx er i fakta og pigerne ved disken sidder der og savler over ham og nærmest tager tøjet af ham med øjnene. og jeg synes det sker tit.

jeg har kendt ham i lidt over et år og vi har været gift næsten et år, jeg ved det er mig han vil have, men org det er lige til at blive bims af, og det er først noget jeg sådan rigtig har lagt mærke til for nogle dage siden har slet ikk generet mig ellers for han er jo min.... 

Mener heller ikke at han skal prøves af men som du siger så det dig han vil have og så viser han jo dig de rigtig ting så så er det jo bare at stole på man selv er god nok og det er fx der mit problem ligger

Anmeld

9. oktober 2014

WilliamDSTN

nadia93 skriver:

Mener heller ikke at han skal prøves af men som du siger så det dig han vil have og så viser han jo dig de rigtig ting så så er det jo bare at stole på man selv er god nok og det er fx der mit problem ligger

Nej slet ikk, min mand er rigtig god til hele tiden at fortælle mig at jeg er en fantastisk kone og brokker sig aldrig hvis der er noget jeg lige har glemt han er meget sød og utrolig kærlig og vil gøre alt for at mig og baby har det godt. 

Anmeld

10. oktober 2014

2børn2

Jeg har også været jaloux.

Men det handler jo om din egen usikkerhed i forhold til ham. Så måske der er alligevel er en lille snert af et eller andet i mellem jer, eller du er blevet mere usikker på dig selv.

Noget andet er, vend den om, når de sidder der og savler så tænk inden i dig selv, Ja han er fucking lækker og han er i MIN seng, i MIN favn, i MIN... osv... så kan du smile til dem og have ondt af dem, fordi de savler over noget de ikke kan få

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.