Stress under graviditet og pcos

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

268 visninger
3 svar
1 synes godt om
9. oktober 2014

Anonym trådstarter

Hej :-) 

Til min store store overraskelse er jeg blevet gravid ved første ægløsning efter p-pille stop. (Hvor heldig kan man være! ) samt har jeg pcos, er nu 5 uger hender. 

Nu går jeg er i skole, og skriver opgave og det er meget stress (passer meget på at prøve at lægge mig ned)

Eftersom det hele har været, så nemt har jeg nu katastrofe tanker. 

Men hvor meget stress skal der til, før kroppen siger; siger jeg har ikke overskud til et foster..... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. oktober 2014

VNB

Anonym skriver:

Hej :-) 

Til min store store overraskelse er jeg blevet gravid ved første ægløsning efter p-pille stop. (Hvor heldig kan man være! ) samt har jeg pcos, er nu 5 uger hender. 

Nu går jeg er i skole, og skriver opgave og det er meget stress (passer meget på at prøve at lægge mig ned)

Eftersom det hele har været, så nemt har jeg nu katastrofe tanker. 

Men hvor meget stress skal der til, før kroppen siger; siger jeg har ikke overskud til et foster..... 

Stort tillykke med din lille spire

Ang. Stress.... Da jeg ventede mit første barn havde jeg en eksamen og en praktik som sygeplejerske studerende som jeg afsluttede blot 3 uger før termin. Baby havde det fint 

Da jeg ventede mit andet barn skrev jeg min bachelor-opgave + efterfølgende startede op i helt nyt job. Baby havde det fint 

Det jeg prøver at sige er, at kroppen kan klare utrolig meget - også mens man er gravid. Hvis du bare søger for at få godt med søvn og sund kost, så skal det hele nok gå 

Anmeld

9. oktober 2014

Anonym trådstarter

Tusind tak for dit svare :-) 

Lige det jeg havde brug for, at læse

Og Tak 

Anmeld

9. oktober 2014

VNB

Anonym skriver:

Tusind tak for dit svare :-) 

Lige det jeg havde brug for, at læse

Og Tak 

Det var så lidt  Håber du får en rigtig dejlig graviditet! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.