Hvad mener i ? :s

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

516 visninger
8 svar
8 synes godt om
9. oktober 2014

Anonym trådstarter

Har brug for et råd eller 2:

Det er sårn at jeg har en kæreste der mener jeg er for nem og tage røven på, og han joker tit med f.eks "stoler slet ikk på dig" hvor jeg så bliver irriteret og han så siger "hold kæft du jo for nem skat, hvor det sødt" joker han mon med os, og bare udnytter mig totalt? 

Han vil heller ikke stå offentligt i et forhold (endnu) sender hjerter til enkle piger (hvad jeg ved af) er medlem diverse single sider, og vil ikke melde sig ud (endnu) - Tænker at han skjuler for nogle han er i et forhold, hvilket jeg ikke kan forstå  

Ved godt i ikke kan vide det 100% men i mine 30år har de få forhold jeg har haft har aldrig været seriøse, og flyttede derfor til bornholm, hvor jeg nu bor er er bange for fortiden er flytter med 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. oktober 2014

Klumpe-dumpe

Hvor længe har I været sammen? 

Anmeld

9. oktober 2014

Anonym trådstarter

Ariel skriver:

Hvor længe har I været sammen? 

En 2 ugers tid og vi har haft noget sammen i 2mdr

Anmeld

9. oktober 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

Det lyder ikke som et forhold mellem to ca 30-årige mennesker. Sorry. Men hvis du vil noget seriøst, så lyder han ikke som typen til det. Sådan lige umiddelbart.. 

Anmeld

9. oktober 2014

Anonym trådstarter

Mor11 skriver:

Det lyder ikke som et forhold mellem to ca 30-årige mennesker. Sorry. Men hvis du vil noget seriøst, så lyder han ikke som typen til det. Sådan lige umiddelbart.. 

Er jeg også bange for, han er 26 og burde være mere moden end det, selvom han siger det i sjov

Anmeld

9. oktober 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11
Anonym skriver:

Er jeg også bange for, han er 26 og burde være mere moden end det, selvom han siger det i sjov

Tror han er en drengerøv der slet ikke er samme sted som du.. Det lyder sådan 

Anmeld

9. oktober 2014

Anonym trådstarter

Tror han er en drengerøv der slet ikke er samme sted som du.. Det lyder sådan 

Ja  Har godt nok mødt de nærmeste venner, og skal snart møde familien, så lidt seriøst er det vel ? Han skriver os til nogle at han er sammen med "damen" og viser mig noe samtaler osv

Anmeld

9. oktober 2014

Røverdatter

Det er virkelig ikke for at være hård ved dig. Men jeg ville ikke engang nærme mig en som sender hjerter til andre, er medlem af diverse single-sider og oveni alt det, er nedladende og kalder dig nem. Efter to uger som kærester. Lyder som om han hygger sig gevaldigt over, hvor nemt det hele synes at være for ham. Du må droppe ham. Er ikke typen der fortæller folk hvad de bør gøre - det er altid op til en selv. Men ham der - gør intet godt for dig! 

Anmeld

9. oktober 2014

Anonym trådstarter

Røverdatter skriver:

Det er virkelig ikke for at være hård ved dig. Men jeg ville ikke engang nærme mig en som sender hjerter til andre, er medlem af diverse single-sider og oveni alt det, er nedladende og kalder dig nem. Efter to uger som kærester. Lyder som om han hygger sig gevaldigt over, hvor nemt det hele synes at være for ham. Du må droppe ham. Er ikke typen der fortæller folk hvad de bør gøre - det er altid op til en selv. Men ham der - gør intet godt for dig! 

Det var det jeg var bange for, på mange måder virker han seriøs og at han gerne vil det her, men på den anden side :/

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.