Bløder 6+0:(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

627 visninger
11 svar
4 synes godt om
9. oktober 2014

Flødebollen

Hej piger

til min store skræk opdagede jeg i morges at jeg var begyndt at bløde. Ikke noget i trusserne, kun når jeg tørrer mig og ingen smerter, men nok til st jeg nu er panisk angst for at en SA er i gang

sekretæren og lægen på fertilitetsklinikken var overraskende rolige og skal scannes i morgen.

Egen læge ville gerne se mig i dag, så der sidder jeg og venter nu.. 

Er bange, ked af det og modløs

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. oktober 2014

Købmagerkonen

Jeg krydser fingre for at det er en harmløs blødning!

Anmeld

9. oktober 2014

mulleh

Jeg er godt nok 17+6 idag og har oplevet de der små blødninger på papiret gemmen næsten hele graviditet indtil videre ihvertfald og jeg er blevet tjekket og de sagde jeg havde sarte slimhinder. Og de sagde at hvis jeg begyndte at bløde mere eller fik smerter skulle jeg ringe igen ellers skulle jeg bare slappe af og tage det roligt. Måtte self altid ringe, og de ville altid tjekke en. 

Men prøv og slap lidt af ( ved det svært) men altså. 

Anmeld

9. oktober 2014

Christine

Flødebollen skriver:

Hej piger

til min store skræk opdagede jeg i morges at jeg var begyndt at bløde. Ikke noget i trusserne, kun når jeg tørrer mig og ingen smerter, men nok til st jeg nu er panisk angst for at en SA er i gang

sekretæren og lægen på fertilitetsklinikken var overraskende rolige og skal scannes i morgen.

Håber ikke det betyder noget 

Jeg tror det er et godt tegn at du ikke har smerter.

Anmeld

9. oktober 2014

anonym10101

Håber på det bedste

Jeg blødte selv omkring 4+ og 5+, en smule friskt og brunt men fik afvide at det sagtens kunne være "rester" fra forrige menstruation

Anmeld

9. oktober 2014

Trekløver(:

Flødebollen skriver:

Hej piger

Jeg krydser alt for at det er en harmløs blødning

Blødte selv 7+ og blev scannet, og der var hjerteblink, så det behøves ikke betyde SA. 

Anmeld

9. oktober 2014

Flødebollen

M_V skriver:

Jeg krydser alt for at det er en harmløs blødning

Blødte selv 7+ og blev scannet, og der var hjerteblink, så det behøves ikke betyde SA. 

Tak for den positive historie

Håber det samme for mig

Anmeld

9. oktober 2014

WilliamDSTN

Flødebollen skriver:

Hej piger

Jeg blødte en del i starten af min graviditet, jeg var os død bange og det var bare blodkar der var sprunget, min lille dreng ligger stadig trygt og godt i maven.

Anmeld

9. oktober 2014

Mathilde

Jeg har blødt på det tidspunkt i begge mine graviditeter og har fået to dejlige børn alligevel

Anmeld

9. oktober 2014

Fru Frederiksen.

Jeg blødte rimeligt meget en dag i uge 6, og troede at det var det. Ringede straks til fertilitets klinikken , de var også helt rolige.

Nu er jeg i 22 + 6 så det behøver ikke at betyde noget, fik af vide at der er mange det bløder i starten uden det betyder noget. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.