Jeg håber i kan hjælpe..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

254 visninger
2 svar
1 synes godt om
9. oktober 2014

mariafrost101

Jeg var i søndags ved vagtlæge, da der kom en lille blødning. Jeg fik derfor lov til, at komme til scanning lige efter. Min egen læge og jeg, troede at jeg var 6+6, men lægen som foretog scanningen, sagde at jeg svarede til kun at være 4-5 uger henne.. Jeg fik ikke at vide, om alt så normalt ud.. Så er da en smule bange  

Jeg skal til scanning igen på mandag.

Jeg er så nervøs for, om barnet ikke vokser. Er der måske andre, der har prøvet noget lignende eller kender nogen?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. oktober 2014

May86

mariafrost101 skriver:

Jeg var i søndags ved vagtlæge, da der kom en lille blødning. Jeg fik derfor lov til, at komme til scanning lige efter. Min egen læge og jeg, troede at jeg var 6+6, men lægen som foretog scanningen, sagde at jeg svarede til kun at være 4-5 uger henne.. Jeg fik ikke at vide, om alt så normalt ud.. Så er da en smule bange  

Jeg skal til scanning igen på mandag.

Jeg er så nervøs for, om barnet ikke vokser. Er der måske andre, der har prøvet noget lignende eller kender nogen?

Altså der er jo altid risiko for en bio, når man ikke er længere henne 

men det kan også være din krop endnu ikke har "opdaget" den er gravid (mens.), bristet blodkar, følsomme slimhinder.... Hvis blødningen er taget af, så ville jeg ikke være så bekymret. Jeg havde pludselig blødning da jeg var 4+. Det gik over. Er 11+6 i dag 

Og det med hvor langt man er henne, det kan snyde lidt hvis man har en uregelmæssig ægløsning 

Men det er jo nemt at finde ud af om det udvikler sig: blodprøve med nogle dages mellemrum 

Anmeld

9. oktober 2014

Mor til F

for,  at blødningen er harmløs

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.