Jeg bliver snart idiot.!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

606 visninger
7 svar
4 synes godt om
9. oktober 2014

Isabella_mor

I går var jeg til jordemoder på akut afdelingen for gravide på nordsjællands hospital. (Det skal man når man er gået over tid, så det var ikke fordi der var noget galt) 

jeg havde den sødeste jordemoder og hun var så rar. Hun lavede samme undersøgelser som jeg normalt har fået lavet når jeg har været til konsultation hos en jordemoder, og så fik jeg kørt en strimmel.

så lavede hun en  undervognsundersøgelse hvor hun kom lidt rundt i hjørnerne som hun sagde. Ikke en decideret hindeløsning, men - FOR HELVEDE hvor gjorde det ondt, og det fremkaldte også rn meget kraftig plukkeve. Og efter det begyndte det at murre lidt. Og det fortsatte det så med i går, lidt hen ad vejen.

Så i går aftes da vi skulle til at i seng begyndte jeg at få nogle gode plukkeveer/småveer. Så i stedet for at gå i seng, så blev jeg oppe og gik lidt rundt i huset og ryddede lidt op og den slags. Og så tog jeg tid på "veerne" men min smarte app.!

Og jeg blev samtidig overmandet af træthed.! Så efter et par timer hvor  jeg havde meget uregelmæssige og forskellige SKODVEER!!! Så lagde jeg mig i seng. Og faldt i søvn.!!! Og jeg har ikke været vågen hele natten.! Så ingen progression!!!

Jeg har nu fået en tid lørdag aften hvor jeg kommer ind på fødegangen/akutmodtagelsen for gravide og får anlagt et ballonkateter. Med mindre jeg er åben nok til at de kan tage vandet uden, for så bliver vi sendt hjem igen med besked på at komme søndag morgen hvor de så vil tage vandet.!!!! 

Ja jeg tror virkelig på at det så bliver sådan jeg går i fødsel. Og det har jeg det fint nok med.! Men hvor er jeg træt af at skulle gå så længe..!! Jeg  begynder at tro mindre og mindre på at jeg så også kommer til at føde ham selv, for det skal nok lige passe at der er noget der går galt, så jeg IGEN skal gave et kejsersnit.! Det har jeg det selvfølgelig fint med, det har jeg prøvet før og det kender jeg og det føler jeg mig mest tryg ved. 

Men allerhelst, vil jeg bare gerne have ham ud.!!! NU.!!!  

Hilsen 41+2 som er en meget utålmodig lille kvinde.! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. oktober 2014

L-Mortil3

Hvor må det altså bare være nogle stride tanker du går med :-) alt den ventetid, forhåbning, hvor bliver forløsningen af?! Sender masser af vestøv!!!

Anmeld

9. oktober 2014

Røverdatter

Det lyder bare super hårdt! Øv... Kender godt det med at gå over tid. Jeg sagde dog at jeg ikke ville sættes i gang og gik i spontan fødsel da jeg var 42+0. Jeg havde bare virkelig ikke lyst til at blive sat i gang.

Håber for dig at du går i gang af dig selv

Anmeld

9. oktober 2014

Isabella_mor

Røverdatter skriver:

Det lyder bare super hårdt! Øv... Kender godt det med at gå over tid. Jeg sagde dog at jeg ikke ville sættes i gang og gik i spontan fødsel da jeg var 42+0. Jeg havde bare virkelig ikke lyst til at blive sat i gang.

Håber for dig at du går i gang af dig selv

Jeg har ikke noget valg, da jeg fik kejsersnit sidst. Så det ville være for farligt at lade mig gå for længe.. jeg vil egentlig også bare have ham ud nu... 

Anmeld

9. oktober 2014

Røverdatter

Isabella_mor skriver:

Jeg har ikke noget valg, da jeg fik kejsersnit sidst. Så det ville være for farligt at lade mig gå for længe.. jeg vil egentlig også bare have ham ud nu... 

Kan jeg godt forstå! Det må også være super træls med ventetiden. Har fuldstændig glemt hvordan det er

Anmeld

9. oktober 2014

Isabella_mor

Røverdatter skriver:

Kan jeg godt forstå! Det må også være super træls med ventetiden. Har fuldstændig glemt hvordan det er

han er her under alle omstændigheder på søndag senest. så jeg HÅBER bare det bliver en god fødsel.. 

lige nu kan jeg ikke tænke på andet end hvor træt af det hele jeg er...

Anmeld

9. oktober 2014

LLT.

Wooow!!! Der er da vist en der bestemt ikke har travlt med at komme ud

Vil bare sende en krammer(måske et rigtig hårdt kram der kan klemme baby mod udgangen) og så krydse alt for han snart kommer ud til jer 

Anmeld

9. oktober 2014

Isabella_mor

LLT. skriver:

Wooow!!! Der er da vist en der bestemt ikke har travlt med at komme ud

Vil bare sende en krammer(måske et rigtig hårdt kram der kan klemme baby mod udgangen) og så krydse alt for han snart kommer ud til jer 

der må være SÅ dejligt inde i min mave  

Taaak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.