Ja som overskriften siger, jeg har det virkelig ligesom teksten i den sang "jeg har mit drømmejob, nu drømmer jeg om at sige op" ...
Det er virkelig en møg træls følelse , dels har jeg studeret rigtig længe, dels har jeg arbejdet mange vikariater får at få foden inden for, nu fik jeg så endelig den faste stilling, det jeg troede der var mit drømme job, ja det er det vel stadig, jeg har masser af ansvar, jeg er ansvarlig for specifikke områder, mentor og vejleder... Alt jeg kunne drømme om, men nu er drømmen at sige op!
Stemningen på jobbet er bare helt i bund, medarbejderne er præget af mange sparerunder, nedskæringer og sygdom, og vi kan simpelthen ikke komme den dårlige stemning til livs. Jeg har talt med lederen flere gange det seneste år, uden held, samt arb. Miljø rep. Men det har ikke lykkedes at finde den gode stemning og troen på hinanden...
Jeg starter altid med at kigge ind ad, hvad kan jeg gøre bedre, og jeg har virkelig forsøgt det seneste år, men jeg er kommet dertil nu at jeg ikke har overskud til børn, mand, hus når jeg kommer hjem, jeg er fysisk og ikke mindst psykisk fuldstændig drænet, og vil helst lukke mig i soveværelset og så ikke eksisterer før næste dag...
Hvad gør jeg? Skal jeg holde ud og se tiden an? Eller skal jeg opgive drømmejobbet og søge andet? Eller skal jeg prøve noget helt andet , nemlig at søge helt HELT andre græsgange uden for mit felt og kompetencer??
Er der andre derude som mig???
Anmeld