Jubii

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

399 visninger
4 svar
6 synes godt om
8. oktober 2014

sfn

Jeg må bare af med min glæde, jeg fik i mandags grønt lys fra lægen! JEG ER GRAVID!! Min kæreste er ikke klar til at alle skal vide det endnu, da hans søster lige har mistet hendes ufødte barn, han er bange for der kan ske det samme med os, så vi er blevet enige om at vente med at dele den glædelige nyhed med hele verden, dog ved vores forældre og søskende det .

Nå til mig spørgsmål, når jeg skal regne min mensturationscyklus ud skal jeg så regne den uge med hvor jeg bløder, lægesekræteren sagde nemlig jeg skal gå hjem og regne ud på hvor langt jeg ca var henne, sådan som jeg selv har beregnet er jeg 6+2 men er ikke sikker

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. oktober 2014

LilleSpir

Stort tillykke! 

Anmeld

8. oktober 2014

Fru Frederiksen.

Tillykke 

Anmeld

8. oktober 2014

Purpleandpink.dk

sfn skriver:

Jeg må bare af med min glæde, jeg fik i mandags grønt lys fra lægen! JEG ER GRAVID!! Min kæreste er ikke klar til at alle skal vide det endnu, da hans søster lige har mistet hendes ufødte barn, han er bange for der kan ske det samme med os, så vi er blevet enige om at vente med at dele den glædelige nyhed med hele verden, dog ved vores forældre og søskende det .

Nå til mig spørgsmål, når jeg skal regne min mensturationscyklus ud skal jeg så regne den uge med hvor jeg bløder, lægesekræteren sagde nemlig jeg skal gå hjem og regne ud på hvor langt jeg ca var henne, sådan som jeg selv har beregnet er jeg 6+2 men er ikke sikker

Nej, hvor dejligt for Jer - Stort tillykke 

Nu har jeg selv 2 dejlige børn på 4 og 7 år. Dengang regnede de ud, hvor langt jeg var henne ved at regne fra den dag, hvor min sidste menstruation startede.

Så ja, du skal regne den uge med hvor du bløder.

Anmeld

8. oktober 2014

Babydrøm

sfn skriver:

Stort tillykke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.