Ægløsningstest?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

720 visninger
3 svar
0 synes godt om
21. august 2009

Filuka

Søger bare lige lidt erfaring med ægløsningsteste. Jeg har ca regnet ud at det er omkring disse dage, at jeg skulle have ægløsning. Har lige testet og der er da en pæn tydelig streg - men ifølge brugsanvisningen skal den være lige så tydelig som kontrolstregen eller tydligere. Synes også at jeg har symptomerne på ægløsning - hvad kan jeg regne med? Nogen der ved noget?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. august 2009

Slettet

Jeg brugte dem sidst men syntes det var noget forvirrende rod da jeg ikke havde regelmæssig mens. Jeg foreslår at du hopper under dynen med din mand, om ikke andet så for hyggens skyld

Anmeld

21. august 2009

Filuka

Det lyder som en løsning alle kan være tilfredse med

Anmeld

22. august 2009

LISBETH:-)

Filuka skriver:

Søger bare lige lidt erfaring med ægløsningsteste. Jeg har ca regnet ud at det er omkring disse dage, at jeg skulle have ægløsning. Har lige testet og der er da en pæn tydelig streg - men ifølge brugsanvisningen skal den være lige så tydelig som kontrolstregen eller tydligere. Synes også at jeg har symptomerne på ægløsning - hvad kan jeg regne med? Nogen der ved noget?

Det er meningen af man skal tage ægløsningstest et par dage før man har ægløsning og så hver dag indtil at begge streger er lige tydelige eller streg 2 er tydligere end kontrol stegen.

Det bedste råd skulle være at der er størst sansynlighed hvis man har sex hver 2. dag. (Måske er det en mand der har fundet på det )

Lisbeth

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.