P-piller??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

381 visninger
2 svar
1 synes godt om
8. oktober 2014

Just123

Har holdt pause fra p-piller, pga. for højt blodtryk. Jeg har PCO, og meget uregelmæssig menstruation, det kommer hver 2-3 måned.. Men tænker så, SKAL jeg vente til jeg får mens igen, med at starte på p-piller igen? eller kan jeg bare begynde på dem nu, og så tage dem i de 3 uger og så 7 dages pause osv. derfra? - eller skal jeg vente??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. oktober 2014

Rockertand

Just123 skriver:

Har holdt pause fra p-piller, pga. for højt blodtryk. Jeg har PCO, og meget uregelmæssig menstruation, det kommer hver 2-3 måned.. Men tænker så, SKAL jeg vente til jeg får mens igen, med at starte på p-piller igen? eller kan jeg bare begynde på dem nu, og så tage dem i de 3 uger og så 7 dages pause osv. derfra? - eller skal jeg vente??

Du skal overhovedet ikke have p-piller, hvis du har tendens til forhøjet blodtryk, find et andet alternativ.

Anmeld

9. oktober 2014

Just123

Rockertand skriver:

Du skal overhovedet ikke have p-piller, hvis du har tendens til forhøjet blodtryk, find et andet alternativ.

Min læge siger så at det ville være en rigtig god ide for at styre min cyklus når jeg har PCO. Det var ikke meget det var for højt,  men nok til at hun ville have mig tjekket for at det ikke blev værre  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.