Æl test hjælp!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

286 visninger
4 svar
0 synes godt om
8. oktober 2014

Anonym trådstarter

Hej

har at taget disse to ægløsnings teste , den til højre er fra Idag og den anden er fra igår, og den alene er testen fra igår 10 min efter jeg testede , har ikke haft nogle  symptomer på ægløsning endnu,

gar en cyklus på 26-27 dage så aner ikke hvornår jeg skulle teste eller ha ægløsning, men   vil i mene at ægløsning nærmer sig eller at den er ovre , ved dog godt de ikke er positive 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. oktober 2014

Rockertand

Anonym skriver:

Hej

har at taget disse to ægløsnings teste , den til højre er fra Idag og den anden er fra igår, og den alene er testen fra igår 10 min efter jeg testede , har ikke haft nogle  symptomer på ægløsning endnu,

gar en cyklus på 26-27 dage så aner ikke hvornår jeg skulle teste eller ha ægløsning, men   vil i mene at ægløsning nærmer sig eller at den er ovre , ved dog godt de ikke er positive 

Du kan ikke konkludere noget udfra de teste, de er meget negative.

Du skal lede efter æl ca. 14 dage før forventet menstruation og dermed en positiv test ca. 15 dage før forventet menstruation.

Når farven nærmer sig teststregens farve, tester du hyppigere.

Et andet godt råd er at købe strimmelteste, det er penge ud af vinduet at betale for plastik, og det er nemmere at sammenligne, når de ligger helt tæt - og så skal du altid bruge samme mærke i samme cyklus, så er de sammenlignelige.

Anmeld

8. oktober 2014

Anonym trådstarter

Rockertand skriver:

Du kan ikke konkludere noget udfra de teste, de er meget negative.

Du skal lede efter æl ca. 14 dage før forventet menstruation og dermed en positiv test ca. 15 dage før forventet menstruation.

Når farven nærmer sig teststregens farve, tester du hyppigere.

Et andet godt råd er at købe strimmelteste, det er penge ud af vinduet at betale for plastik, og det er nemmere at sammenligne, når de ligger helt tæt - og så skal du altid bruge samme mærke i samme cyklus, så er de sammenlignelige.

Jeg er godt klar over de er negative , mit spørgsmål er om man får to streger også efter ægløsning eller om det er op til ægløsningen at der kommer to frem? Er godt klar over at test stregen skal være lige eller mere tydelige  end kontrol stregen men tak for rådet ang strimmel test  

Anmeld

8. oktober 2014

Rockertand

Anonym skriver:

Jeg er godt klar over de er negative , mit spørgsmål er om man får to streger også efter ægløsning eller om det er op til ægløsningen at der kommer to frem? Er godt klar over at test stregen skal være lige eller mere tydelige  end kontrol stregen men tak for rådet ang strimmel test  

Mange kvinder kan lave 2 streger hele cyklus - også under menstruationen, så de helt svage streger (som dine) får man ikke så meget ud af, desværre.

Anmeld

8. oktober 2014

Rockertand

Dobbelt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.