Læge besøg eller råd?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

439 visninger
2 svar
0 synes godt om
8. oktober 2014

Ol

Kære alle kvinder!

Jeg sidder ikke som sådan med et håb om at blive gravid lige nu og her, men jeg har oplevet noget der bekymre mig ret så meget.

Jeg har altid reglmæssig menstruation, det har jeg 100% styr på.

Cyklus 24 dage, basta.

Nu kom min menstruation 5 dage forsent, helt normal menstruation.

Jeg har hereafter oppustet mave, som I virkelig stor, jeg har kvale pga. forstoppelse.

2 uger efter min sidste mens. startede får jeg nu menstruation smerter, det rumler I begge sidder af maven og jeg bløder, men kun I en dag og slet ikke kraftigt, men sådan medium.

Jeg har stadigvæk oppustet mave og spiser hele tiden. Jeg har taget en test I uge 4, den var negative.

Jeg har god tålmodighed da jeg tænker det her kan være alt til intet, så jeg gider ikke at købe en test igen jeg tænker bare at vente.

Nu spørger jeg alle, har nogen oplevede lign? hvad var årsagen til dette?

Jeg er træt af denne her dumme mavse!

K.h

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. oktober 2014

Rockertand

Ol skriver:

Kære alle kvinder!

Jeg sidder ikke som sådan med et håb om at blive gravid lige nu og her, men jeg har oplevet noget der bekymre mig ret så meget.

Jeg har altid reglmæssig menstruation, det har jeg 100% styr på.

Cyklus 24 dage, basta.

Nu kom min menstruation 5 dage forsent, helt normal menstruation.

Jeg har hereafter oppustet mave, som I virkelig stor, jeg har kvale pga. forstoppelse.

2 uger efter min sidste mens. startede får jeg nu menstruation smerter, det rumler I begge sidder af maven og jeg bløder, men kun I en dag og slet ikke kraftigt, men sådan medium.

Jeg har stadigvæk oppustet mave og spiser hele tiden. Jeg har taget en test I uge 4, den var negative.

Jeg har god tålmodighed da jeg tænker det her kan være alt til intet, så jeg gider ikke at købe en test igen jeg tænker bare at vente.

Nu spørger jeg alle, har nogen oplevede lign? hvad var årsagen til dette?

Jeg er træt af denne her dumme mavse!

K.h

Jeg er i tvivl om, hvad der bekymrer dig, det er bestemt ikke unormalt for en krop at reagere som din, både forsinket menstruation, blødningsændringer, forstoppelse, at være oppustet og have kvalme, det tror jeg, at de fleste har oplevet fra tid til anden. Der skal ikke så store hormonelle udfald til, før disse symptomer opstår, det behøver slet ikke at have noget med graviditet at gøre, og der er ingen grund til at kontakte lægen, så afvent at din cyklus stabiliserer sig eller du en dag står med en positiv test.

Anmeld

8. oktober 2014

Ol

Rockertand skriver:

Jeg er i tvivl om, hvad der bekymrer dig, det er bestemt ikke unormalt for en krop at reagere som din, både forsinket menstruation, blødningsændringer, forstoppelse, at være oppustet og have kvalme, det tror jeg, at de fleste har oplevet fra tid til anden. Der skal ikke så store hormonelle udfald til, før disse symptomer opstår, det behøver slet ikke at have noget med graviditet at gøre, og der er ingen grund til at kontakte lægen, så afvent at din cyklus stabiliserer sig eller du en dag står med en positiv test.

Ja, jeg forstår godt at det kan være normalt, det er bare det at det er første gang at min krop pludselig bløder som normal mens. midt I det hele og stopper igen også den oppustede mave.

Min veninde skramte mig med sin kommentar "Du skal tage det seriøs og gå til lægen"

Efter lidt googlesøgning (Som man aldrig skal gøre) stod der en masse med graviditet, så der fik jeg lige lidt hjertebankning! For tænk nu hvis..

Men ja, tak for svar.. jeg må vente. Men jeg synes også at man skal udnytte at vi har gratis læge tjek så hvis jeg stadigvæk har det mærkeligt med min mave om nogen dage uges tid, så er det vel altid okay at få et læge tjek.

mvh

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.