Hvornår tænder i for varmen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.618 visninger
14 svar
3 synes godt om
8. oktober 2014

Julemusen

Ja jeg tror altså, at jeg er blevet nærig omkring vores vand og varme udgifter! 

Det sidste år har vi brugt 20 procent mindre vand og varme, men det er blevet dyre pga stigninger i afgifter på vand

Så ville høre jer andre baby.dk brugere om, hvornår I tænder for radiatorerne i jeres hjem? Fik nemlig en kommentar sidste gang vi havde gæster, om vi ikke snart skulle have tændt for varmen. Men må indrømme at os her hjemme ikke fryser eller synes at det er køligt endnu 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. oktober 2014

WilliamDSTN

Kitty-Katten skriver:

Det sidste år har vi brugt 20 procent mindre vand og varme, men det er blevet dyre pga stigninger i afgifter på vand

Så ville høre jer andre baby.dk brugere om, hvornår I tænder for radiatorerne i jeres hjem? Fik nemlig en kommentar sidste gang vi havde gæster, om vi ikke snart skulle have tændt for varmen. Men må indrømme at os her hjemme ikke fryser eller synes at det er køligt endnu 

Vi har kun brændovn og en radiator i hele huset og vi er nød til at varme op her er død koldt 

Anmeld

8. oktober 2014

betski

Kitty-Katten skriver:

Jeg har altid holdt mig fra at tænde op før 1. oktober. Men har så også (næsten) altid fyret op fra den 1. okt. Nu hvor jeg bor i hus og har eget fyr, tændte vi op for ca to uger siden. Dette fordi vi så sparer på el til vandopvarmning og fordi hele underetagen er med klinkegulv. Det kommer meget hurtigt til at føles koldt. Så her er der gang i gulvvarmen

Anmeld

8. oktober 2014

Julemusen

betski skriver:

Jeg har altid holdt mig fra at tænde op før 1. oktober. Men har så også (næsten) altid fyret op fra den 1. okt. Nu hvor jeg bor i hus og har eget fyr, tændte vi op for ca to uger siden. Dette fordi vi så sparer på el til vandopvarmning og fordi hele underetagen er med klinkegulv. Det kommer meget hurtigt til at føles koldt. Så her er der gang i gulvvarmen

Ja med klinkegulv er det nødvendigt med gulvvarme nu!  vi har gulvtæppe og trægulv i vores lejlighed. Og så kommer der en del varme fra underboen, som har haft varme på i et par måneder 

Anmeld

8. oktober 2014

Frk_Louise

Kitty-Katten skriver:

Vi bor i et gammelt og utæt hus lige pt., så jeg tror snart det er en lille måneds tid siden, vi startede op i radiatorerne herhjemme 

Vi er så også nød til det her i de koldere måneder for at forebygge kondens og evt. fugtproblemer.. 

Anmeld

8. oktober 2014

hannetheis

Profilbillede for hannetheis

vi har ikke tændt endnu.

i går var der koldt og overvejede det meget. Men så blev hjemmet fyldt med sterinlys og det varmede.

plejer at gøre det starten af oktober, men nu må vi se hvor længe vi kan vente.

Anmeld

8. oktober 2014

Stumpen

Det er vel en 14 dages tid siden....

Anmeld

8. oktober 2014

Nystart

Plejer at sige 1 oktober.... Men vi har nu fået gulvvarme som tænder automatisk... Men der er alt radiator på børneværelset og vi snakkede om igår at nu skal der snart tændes 

Anmeld

8. oktober 2014

A. Nonymsen

Kitty-Katten skriver:

Vi tænder nok ikke før 1. November... For vi fryser heller ikke og hvis det en enkelt aften er køligt er det da bare mega hygge med et tæppe og stearinlys

vi sparer rigtig meget på varmen, fordi vi betaler en høj aconto, så vi får altid en del penge tilbage, så jo mere vi sparer jo større "opsparing" får vi udbetalt til sommerferien

Anmeld

8. oktober 2014

Mettefpigen

Vi har rigtig koldt trægulv.... Men med tæppe på om aftenen og sutsko på om dagen så går det... Tænder ikke op før jeg fryser med tæppe på

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.