Blærebetændelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

287 visninger
3 svar
0 synes godt om
8. oktober 2014

Anonym trådstarter

Jeg tror jeg har fået blærebetændelse, men er ikke helt sikker. Jeg har hyppig vandladning, og det gør en smule ondt, når jeg tisser, men har ikke svie. Ved I om der bliver tjekket for blærebetændelse når man er til de almindelige jordmoder og læge konsultationer? Jeg har haft +1 protein i to måneder nu. Kan det have noget med hinanden at gøre? Eller skal jeg bede om at blive tjekket for blærebetændelse? 

På forhånd tak 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. oktober 2014

VNB

Anonym skriver:

Jeg tror jeg har fået blærebetændelse, men er ikke helt sikker. Jeg har hyppig vandladning, og det gør en smule ondt, når jeg tisser, men har ikke svie. Ved I om der bliver tjekket for blærebetændelse når man er til de almindelige jordmoder og læge konsultationer? Jeg har haft +1 protein i to måneder nu. Kan det have noget med hinanden at gøre? Eller skal jeg bede om at blive tjekket for blærebetændelse? 

På forhånd tak 

Ja du bliver tjekket for det ved de fastlagte læge og jordmoder undersøgelser ved en almindelig urinprøve. 

Men hvis du har mistanke om blærebetændelse så vil det være en god idé at kontakte din læge idag, da det ikke er særlig godt at rende rundt med alt for længe når man er gravid. 

Held og lykke �� 

Anmeld

8. oktober 2014

Anonym trådstarter

Tak for svar. Jeg har haft det sådan i ca. to uger og var ved lægen i sidste uge, så jeg går ud fra, at det ikke er det så  

Anmeld

8. oktober 2014

VNB

Anonym skriver:

Tak for svar. Jeg har haft det sådan i ca. to uger og var ved lægen i sidste uge, så jeg går ud fra, at det ikke er det så  

Hvis det fortsætter så ville jeg nu nok alligevel kontakte lægen igen. 

Det kan også være svamp? Har selv prøvet at få svamp under graviditet og det kan godt have lidt af de samme symptomer som blærebetændelse. Det bliver man nemlig ikke tjekket for automatisk, så det skal du selv nævne for lægen hvis det er. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.