Det gør rigtig ond , panodil og hvile , hjælper ikk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

528 visninger
3 svar
0 synes godt om
8. oktober 2014

Reham

God morgen

Hele aften i går har jeg haft stærke smerte i begge sidder lige under min navle, men i løbet af natten er smerterne blevet værre og det gør ekstra ondt i min venstre side , og smerten er gået ned i begge min ben, men ekstra i min venstre ben og i ryggen. Og har slet ikke sovet hele natten, og i løbet af natten tog jeg flere gang alvedon ( ligesom panodil) i det at jeg bor i Malmö Ringede jeg til lægevagten (1177) her, som jeg så forklarede hvad der er galt + at jeg er gravid i uge 11+4, hvor hun så svarede mig og sagde at den smerte jeg har er ikke normal og at jeg skal ringe kvindeklinkken.

Da jeg så kom i kontakt med dem efter ca. 45 min vente tid,siger hun til mig at det er normal at jeg går rundt og har smerte og at jeg skal tage alvedon og hvile mig og se tiden an om det bliver være, jeg prøvede at forklar at det gør rigtig ondt og at det er blevet værre siden i går aften , men nej jeg skulle se tiden an (((

jeg ved ikke hvad jeg skal gøre , det gør rigtig ondt og smertestillende hjælper ikkkke . Er det normalt den smerte jeg har ?? Og skal jeg bare vente som hun siger ? Jeg ved ikke hvad jeg skal gør. Og det er min førstegravidtet efter 3 års forsøg på at blive gravid så jeg er også rigtig bange om der noget galt , og mister baby'en  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. oktober 2014

Nystart

Åh din stakkel hvor jeg bare føler med dig.... Det lyder muligvis til at dine hofter/bækken virkelig er ved at give sig.

Prøv med et varmt bad, og se om du kan komme under en varm dyne hvor du holder dig til at ligge på ryggen... Et med en pude under knæene..

Det kan nogle gange afhjælpe her, du har ikke forstoppelse vel? For det kan simpelthen hen give så mange smerter at man vil blive helt forskrækket over det...

Anmeld

8. oktober 2014

Chevro

Reham skriver:

God morgen

Hele aften i går har jeg haft stærke smerte i begge sidder lige under min navle, men i løbet af natten er smerterne blevet værre og det gør ekstra ondt i min venstre side , og smerten er gået ned i begge min ben, men ekstra i min venstre ben og i ryggen. Og har slet ikke sovet hele natten, og i løbet af natten tog jeg flere gang alvedon ( ligesom panodil) i det at jeg bor i Malmö Ringede jeg til lægevagten (1177) her, som jeg så forklarede hvad der er galt + at jeg er gravid i uge 11+4, hvor hun så svarede mig og sagde at den smerte jeg har er ikke normal og at jeg skal ringe kvindeklinkken.

Da jeg så kom i kontakt med dem efter ca. 45 min vente tid,siger hun til mig at det er normal at jeg går rundt og har smerte og at jeg skal tage alvedon og hvile mig og se tiden an om det bliver være, jeg prøvede at forklar at det gør rigtig ondt og at det er blevet værre siden i går aften , men nej jeg skulle se tiden an (((

jeg ved ikke hvad jeg skal gøre , det gør rigtig ondt og smertestillende hjælper ikkkke . Er det normalt den smerte jeg har ?? Og skal jeg bare vente som hun siger ? Jeg ved ikke hvad jeg skal gør. Og det er min førstegravidtet efter 3 års forsøg på at blive gravid så jeg er også rigtig bange om der noget galt , og mister baby'en  

Jeg tænker også om du kommer på toilettet som du skal? Det kan simpelthen sætte en mave helt ud af kurs!!! 

Og jeg er selv 16+1 nu, men har i starten af graviditeten døjet sindssygt meget med den slags smerte du skriver - og det var forstoppelse. Og kan stadigvæk have dage med mange smerter, da jeg har en meget træls bækkenløsning som gør at jeg ligger meget i forhold til hvad jeg plejer at gøre.

Kan det være sådan noget? For tænker ikke umiddelbart de værste ting, når smerterne sidder deroppe. 

Anmeld

8. oktober 2014

Chevro

Reham skriver:

God morgen

Synes du skal snakke med din læge idag! Det kan nemt være bækkenløsning du har også! 

Mine smerter sidder meget i og omkring hofterne!! Ellers sidder det i selve bækkenet, halebenet, lænden og op i ryggen og ned i benene.

Så synes bestemt du skal få ringet til din læge så snart de åbner, og få snakket med dem om det! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.