God morgen
Hele aften i går har jeg haft stærke smerte i begge sidder lige under min navle, men i løbet af natten er smerterne blevet værre og det gør ekstra ondt i min venstre side , og smerten er gået ned i begge min ben, men ekstra i min venstre ben og i ryggen. Og har slet ikke sovet hele natten, og i løbet af natten tog jeg flere gang alvedon ( ligesom panodil) i det at jeg bor i Malmö Ringede jeg til lægevagten (1177) her, som jeg så forklarede hvad der er galt + at jeg er gravid i uge 11+4, hvor hun så svarede mig og sagde at den smerte jeg har er ikke normal og at jeg skal ringe kvindeklinkken.
Da jeg så kom i kontakt med dem efter ca. 45 min vente tid,siger hun til mig at det er normal at jeg går rundt og har smerte og at jeg skal tage alvedon og hvile mig og se tiden an om det bliver være, jeg prøvede at forklar at det gør rigtig ondt og at det er blevet værre siden i går aften , men nej jeg skulle se tiden an
(((
jeg ved ikke hvad jeg skal gøre , det gør rigtig ondt og smertestillende hjælper ikkkke . Er det normalt den smerte jeg har ?? Og skal jeg bare vente som hun siger ? Jeg ved ikke hvad jeg skal gør. Og det er min førstegravidtet efter 3 års forsøg på at blive gravid så jeg er også rigtig bange om der noget galt , og mister baby'en
Anmeld