nogen med forstand på indretning?:D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

866 visninger
11 svar
8 synes godt om
7. oktober 2014

Anonym trådstarter

Som vil dele deres mening? Vi skal ha fotograf imorgen som skal tage billeder til salg

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. oktober 2014

Anonym trådstarter

Er igang med at stryge sengetæppe og lagnet under tager jeg op så man ikke kan se det, og salt og peber er blevet fjernet

Anmeld

7. oktober 2014

EnGodMor

Hvad jeg ser på alle billederne, så er det fint. 

Hvis det var mig ville jeg lade salt og peber stå, syntes det giver et fedt look. 

Man får os en fornemmelse af hvordan man kan pynte med tingene. 

Anmeld

7. oktober 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79

Jeg ville helt klart gemme puslebordet væk fra soveværelset, og gemme den i brusekabinen. 

Ville også lade salt og peber blive stående! 

Tjek at der ik står visne planter i vinduskarmen og at køkkenskabe og skuffer ser ordentlige ud. 

Syntes i bor rigtig fedt! Vh stine

Anmeld

7. oktober 2014

Astoria

Profilbillede for Astoria

Jeg ville finde et par puder eller et tæppe til sengen. Egentlig ville jeg have forslået noget til væggene, men det har i nok ikke bare lige ved hånden. 

Friske blomster til ville også være fint. 

Anmeld

7. oktober 2014

Astoria

Profilbillede for Astoria

Hov, og enig i at salt og peber kværnene burde blive stående fremme. Det er fint, hvis der er noget, der har lidt kant og viser personlighed og hygge. 

Anmeld

7. oktober 2014

Purpleandpink.dk

Du kunne jo dele puderne ud i sofaen, så den ser rigtig hyggelig blød ud. Det gir også kontrast på billedene.

Lad salt og peber stå, det er jo ikke en udstilling. Folk må geren få en fornemmelse af at man kan bo der 

Tror også at puslebordet skal gemmes lidt væk - så det ser ud til at der er mere plads.

Held og lykke med salget!

Anmeld

8. oktober 2014

Anonym trådstarter

StineW79 skriver:

Jeg ville helt klart gemme puslebordet væk fra soveværelset, og gemme den i brusekabinen. 

Ville også lade salt og peber blive stående! 

Tjek at der ik står visne planter i vinduskarmen og at køkkenskabe og skuffer ser ordentlige ud. 

Syntes i bor rigtig fedt! Vh stine

Hov ja, puslebord ryger selvfølgelig under sengen. tak for hjælpen

Anmeld

8. oktober 2014

Anonym trådstarter

Purpleandpink.dk skriver:

Du kunne jo dele puderne ud i sofaen, så den ser rigtig hyggelig blød ud. Det gir også kontrast på billedene.

Lad salt og peber stå, det er jo ikke en udstilling. Folk må geren få en fornemmelse af at man kan bo der 

Tror også at puslebordet skal gemmes lidt væk - så det ser ud til at der er mere plads.

Held og lykke med salget!

Når ja, skulle stryge betræk til puderne, derfor de lå i en bunke og ja, puslebordet under sengen

Anmeld

8. oktober 2014

Anonym trådstarter

..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.