smerter i lænd / menssmerter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: vil i råde mig til at teste?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

832 visninger
10 svar
2 synes godt om
7. oktober 2014

Anonym trådstarter

Puha. Er lidt nervøs. Har et barn på knap ca. Fire måneder.

Jeg har endnu ikke fået mens efter fødselen.  Vi har brugt "stå af i roskilde" ni ud af ti gange som prævention.  

Ved godt det er dumt når man ikke ønsker graviditet. Men kondom er bare ikke os. 

For ca. 12 dage siden havde jeg noget der minede om ægløsningsslim. Det var dog med gammelt blod i. Det kom da jeg tørrede mig tre gange. Jeg havde stor lyst til sex lige i den periode.  Og vi havde vidst også sex tre dage i streg der. Desværre brugte vi stå af i roskilde. :/ 

Siden igår har jeg virkelig haft ondt i lænden/menslignende smerter.  Og i dag virker mine bryster spændte.  Det skal lige siges at jeg kun ammede den første måned og har ikke haft mælk i lang tid. Men i dag kom der noget ud. og har haft to tudeture igår. Har ikke været påvirket siden fødslen. Har også haft kvalme. 

Jeg tør virkelig ikke tage en test. Men bør nok gøre det. 

Så vil høre om der er nogen af jer der har oplevet at jeres  ægløsningsslim har været med gammelt blod / brunligt udflåd? 

Vil i råde mig til at teste nu her? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. oktober 2014

Anna2706

Anonym skriver:

Puha. Er lidt nervøs. Har et barn på knap ca. Fire måneder.

Jeg har endnu ikke fået mens efter fødselen.  Vi har brugt "stå af i roskilde" ni ud af ti gange som prævention.  

Ved godt det er dumt når man ikke ønsker graviditet. Men kondom er bare ikke os. 

For ca. 12 dage siden havde jeg noget der minede om ægløsningsslim. Det var dog med gammelt blod i. Det kom da jeg tørrede mig tre gange. Jeg havde stor lyst til sex lige i den periode.  Og vi havde vidst også sex tre dage i streg der. Desværre brugte vi stå af i roskilde. :/ 

Siden igår har jeg virkelig haft ondt i lænden/menslignende smerter.  Og i dag virker mine bryster spændte.  Det skal lige siges at jeg kun ammede den første måned og har ikke haft mælk i lang tid. Men i dag kom der noget ud. og har haft to tudeture igår. Har ikke været påvirket siden fødslen. Har også haft kvalme. 

Jeg tør virkelig ikke tage en test. Men bør nok gøre det. 

Så vil høre om der er nogen af jer der har oplevet at jeres  ægløsningsslim har været med gammelt blod / brunligt udflåd? 

Vil i råde mig til at teste nu her? 

Først og fremmest vil jeg sige at I bliver sku nødt til at bruge noget prævention, når en graviditet ikke er ønsket. Det andet er slet ikke sikkert 

Hvis det var mig, så ville jeg teste. 

Anmeld

7. oktober 2014

Anonym trådstarter

Anna2706 skriver:

Først og fremmest vil jeg sige at I bliver sku nødt til at bruge noget prævention, når en graviditet ikke er ønsket. Det andet er slet ikke sikkert 

Hvis det var mig, så ville jeg teste. 

Ja. Har også købt p-piller. Men lægen sagde at hvis jeg startede inden mens kunne jeg pletbløde i op til et halvt år. Så har ptesset den lidt. 

Har meldt ud til kæresten at sker det så sker det. Så måske ønsket men ikke planlagt. Ellers havde vi jo passet mere på. 

Er bare blevet splittet.  Da valget så bliver mellem barn og job :/ 

Tak for dit råd <3

Anmeld

7. oktober 2014

Anonym trådstarter

47 visninger og et svar? Plus seks stemmer.  Ikke flere der vil/kan svare?  

Anmeld

8. oktober 2014

ØnskeSpir...

Har stemt ja. 

Man kan vel vende den sådan: hvad får du ud af ikke at teste? Ingenting, hvorimod du forhåbentlig får vished ved at teste.

Ellers går du bare rundt og ikke ved, hvad du skal tro.

Anmeld

8. oktober 2014

Kay

Selvfølgelig skal du teste så du ved hvad du har at forholde dig til

Anmeld

8. oktober 2014

Anonym trådstarter

RG4 skriver:

Har stemt ja. 

Man kan vel vende den sådan: hvad får du ud af ikke at teste? Ingenting, hvorimod du forhåbentlig får vished ved at teste.

Ellers går du bare rundt og ikke ved, hvad du skal tro.

Ja det har du helt ret i.  Tror bare jeg prøver i mit hoved og udskyde det så meget som muligt.

På den ene side ville jeg blive rigtig trist hvis der var noget da det højest sandsynligt koster mig mit job efter barsel. Da jeg er bange for at de ikke vil vente endnu et år. Men på den anden side er jeg bange for at den er negativ. :s

Anmeld

8. oktober 2014

Anonym trådstarter

Kay skriver:

Selvfølgelig skal du teste så du ved hvad du har at forholde dig til

Giver dig helt ret.  

Tak for dit råd 

Anmeld

8. oktober 2014

ØnskeSpir...

Anonym skriver:

Ja det har du helt ret i.  Tror bare jeg prøver i mit hoved og udskyde det så meget som muligt.

På den ene side ville jeg blive rigtig trist hvis der var noget da det højest sandsynligt koster mig mit job efter barsel. Da jeg er bange for at de ikke vil vente endnu et år. Men på den anden side er jeg bange for at den er negativ. :s

Jeg forstår du 100%. Jeg står næsten i præcis den samme situation som dig. Den eneste forskel er bare, at jeg ikke har noget barn i forvejen. Jeg stoppede med minipe for en måneds tid siden (gad ikke længere at skulle finde mig i, at have mens hver 10. dag) men har endnu ikke fundet anden prævention der fungerer for os...

Men ja, jeg er også en mester til at finde på undskyldninger for at udskyde at teste. (Måske skyldes det, at jeg endnu ikke har oplevet, at den faktisk har været positiv, så tænker nok, at den så heller ikke er det igen)

Men det er jo åndssvagt, for man kan lige så godt få det gjort og så klarhed på sagen

Anmeld

8. oktober 2014

Anonym trådstarter

ØnskeSpir... skriver:

Jeg forstår du 100%. Jeg står næsten i præcis den samme situation som dig. Den eneste forskel er bare, at jeg ikke har noget barn i forvejen. Jeg stoppede med minipe for en måneds tid siden (gad ikke længere at skulle finde mig i, at have mens hver 10. dag) men har endnu ikke fundet anden prævention der fungerer for os...

Men ja, jeg er også en mester til at finde på undskyldninger for at udskyde at teste. (Måske skyldes det, at jeg endnu ikke har oplevet, at den faktisk har været positiv, så tænker nok, at den så heller ikke er det igen)

Men det er jo åndssvagt, for man kan lige så godt få det gjort og så klarhed på sagen

Ja det kan jeg da godt forstå.  Det er også svært. Hehe ja. Puha hver 10. Dag :/

Jeg tror bare hvis den er der bliver det en meget svær beslutning.  Drømmrjob eller barn. Puha altså hvis den viser sig qt være positiv. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.