OG der er stadig ingen tegn på snarlig fødsel..
Så i dag har jeg tvunget mig igang med at gå et par flyttekasser igennem og pakke lidt mere ud. bla. tøj, billeder osv.. bare for at have noget at foretage mig.. selvom det er SÅ fysisk hårdt i min krop, så håber jeg det hjælper...
Men ja. ellers er jeg tyk som bare pokker...
Han tumler rundt inde i maven somom at der varer længe for han har tænkt sig at komme ud.
Forleden nat havde jeg plukkeveer hvor jeg troede at der RIGTIG skulle til at ske noget.
Der var 10 minutter imellem og de varede mellem ½-1 minut.. men så faldt jeg i søvn, og så skete der sgu ikke mere ved det..

jeg skal til Jordemoder i morgen hvor jeg skal have kørt en hjertekurve på ham i 30 minutter, og så vil jeg også blive undersøgt indvendigt. derefter tror jeg at vi planlægger at jeg så skal komme ind når jeg er 41+5 (på SØNDAG..!!) hvor de så vil sætte et ballonkateter op hvis det er nødvendigt, ellers vil de så bare tage vandet..
Der er bare SÅ lang tid til søndag. og jeg TROR virkelig ikke at jeg føder før de sætter mig i gang. og jeg er bare SÅ ked af det og misundelig på alle jer der føder og har født allerede..
jeg ved godt at han kommer, men jeg er bare så TRÆT af at være gravid.!!
og jeg ved snart ikke hvad jeg skal gøre af mig selv.
jeg har tjekket pusletasken ca 3 gange nu og gennemgået om jeg havde for meget, for lidt osv med. jeg har sørget for at pakke det så det er lige til at tage med.. jeg burde også gå igang med at pakke til mig selv, men jeg har næsten ingen tøj jeg kan være i mere, så jeg kan ikke pakke så meget ned allerede...
jeg bliver sgu idiot..!
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld